• Amarre

Hur ofta duschar du?

Jag är lite nyfiken! Ibland läser jag i trådar om folk som duschar typ en gång i veckan. usch! Jag duschar varje dag för jag gillar att känna mig ren och fräsch. Duschar jag inte en dag så går jag helst inte ut. Men jag svettas mycket så det känns bäst. Håret tvättar jag inte varje dag dock men jag har det oftast uppsatt.

• Svar på tråden Hur ofta duschar du?
  • Anonym

duschar och tvättar håret var tredje dag om jag inte varit o tränat/cyklat så jag blivit svettig, då blir det samma dag såklart. har ett kontorsjobb så jag svettas inte om dagarna normalt. tvättar ansikte/under armarna/underlivet varje morgon.

• Vitamin

Jag duschar varje kväll innan sängdax, tvättar håret de dagar jag jag varit i stallet.
    Min sambo duschar också varje dag.

• Anna Paulita

En gång per dag. Dock tvättar jag bara håret en gång i veckan som mest. Det kan låta äckligt men mitt hår är aldrig fett och ofräscht däremot är det fullkomligt omöjligt när det är nytvättat.

• jannah

Jag duschar varje dag, oftast på kvällen innan jag går och lägger mig. Håret tvättar jag var tredje dag (ibland varannan)...

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • fortsätt paddla

Det där hänger ihop med vad man gör. Jag jobbar i kök ( stekos, varmt mm) så jag duschar varje dag. Hade jag jobbat på kontor skulle det nog inte bli lika ofta.

• nevermind

Varje morgon! Om jag inte har duschat kvällen innan, vilket jag sällan gör, motionerar/gymmar på morgonen så jag inte behöver duscha två gånger om dagen.  

• tinis77

Varannan dag, ibland var tredje. Använder aldrig duschcreme, endast olja.
    Håret tvättar jag en gång i veckan, med balsam eller enbart vatten.

Svar på tråden Hur ofta duschar du?