• Amarre

Hur ofta duschar du?

Jag är lite nyfiken! Ibland läser jag i trådar om folk som duschar typ en gång i veckan. usch! Jag duschar varje dag för jag gillar att känna mig ren och fräsch. Duschar jag inte en dag så går jag helst inte ut. Men jag svettas mycket så det känns bäst. Håret tvättar jag inte varje dag dock men jag har det oftast uppsatt.

• Svar på tråden Hur ofta duschar du?
  • TantMy

Jag duschar varje kväll innan jag går och lägger mig! Så skönt att krypa ner nyduschad i sängen! Sedan beror det också på att jag varje dag utför någon slags motion, blir då svettig naturligtvis, så en dusch sitter då fint!

• Minion

Jag duschar varje dag och tvättar håret var tredje. Är så hormonell och svettas massor nu att jag kan absolut inte hoppa över duschen, även om jag inte alltid duschar samma tid (ibland på morgonen och ibland på kvällen om jag vet att jag bara kommer vara hemma hela dagen).

• Anonym (luktar inte)

Jag duschar varannan till var 3:e dag. Tvättar dock av mig under armar, i ansiktet samt underlivet dagligen.
    Kan inte duscha oftare pga hudproblem. Duschar jag oftare får jag hemsk klåda :( 

• Absens

Jag duschar hela kroppen var tredje-fjärde dag, och håret tvättas en gång i veckan. Jag har väldigt lockigt hår, så tvättas det oftare blir det jättetorrt. Underliv och armhålor tvättas dagligen.

• Anonym

Jag duschar varannan, var tredje dag. Tvättar mig ibland i armhplor, under brösten och mellan benen de drar jag inte duschar. Jag luktar sällan svett så ser ingen anledning till att duscha oftare. Håret tvättar jag alltid när jag duschar.

• pigglo

Duschar kroppen varje kväll och tvättar håret 2 gånger i veckan. Kan bli någon extra hårtvätt om jag tränat något man blir extra svettig av som ex spinning, men gymmar jag bara så duchar jag bara av kroppen efteråt.

• superhemlig
    Baby Firefly skrev 2012-09-17 18:40:12 följande:
    Jag borde nog duscha oftare men jag hatar att göra det om jag inte är sugen på att onanera samtidigt. Jag duschar ungefär var tredje dag av hänsyn till andra. Fick jag bestämma skulle jag duscha högst en gång i veckan. Oh yes, jag känner mig äcklig ibland, men jag luktar väldigt sällan svett och jag tvättar händerna ofta och jag älskar att borsta tänderna. Ibland gillar jag att känna mig skitig och jävlig. Busig va?? :-P Om jag fantiserar tillräckligt omkring hur skitig jag är så kan jag nästan få för mig att jag är en ond och känslokall mördare. Det är en rätt skön känsla.

Jag önskar att jag vore som en självrengörande ugn så jag slapp duschhelvetet. Vet inte riktigt varför jag hatar det så mycket, men jag tror att det är en blandning av lathet och att jag blir så torr i hyn + att jag faktiskt gillar den skitiga känslan.....som ett gitarrsolo med riktigt dirty sound.

Ja nu framstår jag ju som ett totalt psykfall. Hoppas inlägget får stanna kvar här ändå och att jag inte skrämt skiten ur någon stackars renlig och rädd moraltant.
    samma här faktisk inte de där med onani men hatar att duscha, ser till att ha rena kläder på mig och se fräsch ut och inte lukta illa tror ingen upplever mig som ofräsch, klart ingen som vet hur de ligger till. visste de det skulle de må illa, tror det är fler än jag som är så här, jag är tjej. Man svettas inte och får dålig odör om man inte gör något fysiskt krävande och svettas, tror kroppen vänjer sig, håret blir inte fett så snabbt häller längre.
    Jag skulle helt klart blåneka om någon frågade mig. PS ibland inte ens vart tredje dag. 
  • Terabyte

Var 3dje var 4de dag duschar jag, är 25 år luktar alldrig

• Anonym (H)

Varannan till var tredje dag. Blir torr som ett jävla chips annars. Tvättar under armar och mellan benen varje dag i handfatet om jag inte duschat.

• Anonym (L)

Duschar varje kväll. Vill inte lägga mig smutsig.

• Anonym (Wendy)

Duschar max en gång i veckan om det inte är något speciellt. Annars blir huden torr och äcklig. Jag tvättar lokala områden när det behövs.

• Man48

Varje morgon, ibland på kvällen också, om man varit väldigt svettig på jobbet eller tränat.

Svar på tråden Hur ofta duschar du?