Baby Firefly skrev 2012-09-17 18:40:12 följande:
Jag borde nog duscha oftare men jag hatar att göra det om jag inte är sugen på att onanera samtidigt. Jag duschar ungefär var tredje dag av hänsyn till andra. Fick jag bestämma skulle jag duscha högst en gång i veckan. Oh yes, jag känner mig äcklig ibland, men jag luktar väldigt sällan svett och jag tvättar händerna ofta och jag älskar att borsta tänderna. Ibland gillar jag att känna mig skitig och jävlig. Busig va?? :-P Om jag fantiserar tillräckligt omkring hur skitig jag är så kan jag nästan få för mig att jag är en ond och känslokall mördare. Det är en rätt skön känsla.
Jag önskar att jag vore som en självrengörande ugn så jag slapp duschhelvetet. Vet inte riktigt varför jag hatar det så mycket, men jag tror att det är en blandning av lathet och att jag blir så torr i hyn + att jag faktiskt gillar den skitiga känslan.....som ett gitarrsolo med riktigt dirty sound.
Ja nu framstår jag ju som ett totalt psykfall. Hoppas inlägget får stanna kvar här ändå och att jag inte skrämt skiten ur någon stackars renlig och rädd moraltant.
samma här faktisk inte de där med onani men hatar att duscha, ser till att ha rena kläder på mig och se fräsch ut och inte lukta illa tror ingen upplever mig som ofräsch, klart ingen som vet hur de ligger till. visste de det skulle de må illa, tror det är fler än jag som är så här, jag är tjej. Man svettas inte och får dålig odör om man inte gör något fysiskt krävande och svettas, tror kroppen vänjer sig, håret blir inte fett så snabbt häller längre.
Jag skulle helt klart blåneka om någon frågade mig. PS ibland inte ens vart tredje dag.