• Anonym (Mattias)

Blottat ollon - en hit

Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.
    Det har blivit naturligt att ha ollonet blottat.

Fördelar:
    - ingen flensost utan alltid rent och frächt!
    - Känsligheten minskar lite och man blir inte överkänlig utan kan "hålla på".
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Är det illaluktande ostiga ollon, eller sköna, blottade rena?

• Svar på tråden Blottat ollon - en hit
  • Anonym (kvinna)
    sextiotalist skrev 2012-09-22 09:12:05 följande:
    Myt, det är vad många killar tror att kvinnor vill ha.
  • Anonym (F)

Men fy fasiken vad tråkigt med mindre känsel....min man darrar i hela kroppen när jag kör tungan på kanten av ollonet....tänk att inte känna en sån sak...??? Fastnar det inte damm på ollonet???eller blir det inget sekret där nångång???

• Justus
    sextiotalist skrev 2012-09-22 12:54:54 följande:
    Men männen har många gånger tagit myten till sig alltför mycket. Jag har personligen (och vänner till mig) råkat ut för massor av män som kan hålla på i timmar för de har fått för sig att så är det kvinnan vill ha och för att det är skönt att dra ut på det, själv har man legat där (och även mina väninnor i liknande situationer) och tränat på bevis eller planerat helgen eller något annat. Då är det väl knappast för kvinnans skull de kör på i timmar. Det är en helt annan sak om det är ömsesidigt. För övrigt kan min sambo, om det skulle behövas (han är 55+ så det är ingen ungdom precis) komma igång efter några minuter igen få orgasm inom 10 minuter igen. Personligen så räker det med en orgasm och för mig räcker det med 5-10 minuter för att få full njutning.  
    Men min poäng är att man inte kan avfärda det som en myt, utan att det är individuellt. Vissa kvinnor är som du, andra gillar verkligen att ha sex en längre stund. Vi är olika, ett faktum som tydligen inte kan poängteras för ofta.

...och så är det olika från gång till gång, även om både man och kvinna kan uppskatta att ha sex under timtal vid ett tillfälle så är en snabbis på 5-10 minuter bäst en annan gång.
  • Anonym (Nästan)
    Anonym (F) skrev 2012-09-22 13:11:11 följande:
    Men fy fasiken vad tråkigt med mindre känsel....min man darrar i hela kroppen när jag kör tungan på kanten av ollonet....tänk att inte känna en sån sak...??? Fastnar det inte damm på ollonet???eller blir det inget sekret där nångång???
    damm? hahaha den var rolig
  • Anonym (F)
    Anonym (Nästan) skrev 2012-09-22 13:43:07 följande:
    damm? hahaha den var rolig

Ja,men om min man blottar sitt ollon om man råkar komma emot tyg så blir det ju damm på, eller nåt hårstrå, eftersom det inte är riktigt torrt...är det inte så för alla???
  • Anonym (Nästan)
    Anonym (F) skrev 2012-09-22 13:44:50 följande:

Ja,men om min man blottar sitt ollon om man råkar komma emot tyg så blir det ju damm på, eller nåt hårstrå, eftersom det inte är riktigt torrt...är det inte så för alla???
    jag har haft mitt ollon länge och har aldrig sett något damm på den
  • Anonym (Nästan)

ett ollon är ingen flugfångare

• Anonym
    Anonym (Nästan) skrev 2012-09-22 13:47:33 följande:
    Nej, men väl en musfälla!
  • Anonym (Robban)
    Anonym (F) skrev 2012-09-22 13:44:50 följande:

På en omskuren penis ärr ollonet torrt. Det fastnar ungefär lika mycket damm som det gör på ditt finger om du sticker ned det in kalsongen / trosan.
  • VälforMulerad
    Anonym (Nästan) skrev 2012-09-22 13:47:33 följande:
    Vilka djupsinnigheter som här framkommer. Trodde att det var en babemagnet!
Svar på tråden Blottat ollon - en hit