• Anonym (Mattias)

Blottat ollon - en hit

Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.
    Det har blivit naturligt att ha ollonet blottat.

Fördelar:
    - ingen flensost utan alltid rent och frächt!
    - Känsligheten minskar lite och man blir inte överkänlig utan kan "hålla på".
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Är det illaluktande ostiga ollon, eller sköna, blottade rena?

• Svar på tråden Blottat ollon - en hit
  • Anonym

Men alltså. Ibland vill man hålla på ett långt tag, och ibland räcker det med 5 minuter. Jag har då inget standardkoncept jag alltid håller. De flesta kukar jag haft att göra med har varit alldeles tillräckligt fräscha. Sen bangar jag inte för lite urinlukt om det skulle vara så heller. Naturliga dofter är sensuella. (I begränsad mängd dock).

Är jag kåt på en kille, bryr jag mig inte om hur skinnbiten ser ut, eller om den finns. Den är på intet sätt avgörande för nånting, även om jag rent principiellt föredrar en naturlig kuk (med skinn).

Det ligger väl inget religiöst i omskärelse heller, annat än att försöka hindra unga pojkar från att masturbera.

• TaSe

Jag har faktiskt aldrig heller hört en kvinna säga något annat än att timslånga samlag ger skavsår och full koll på vad som behöver handlas, typ. vore intressant med en omröstning i ämnet.

• Fröken reserverad
    Anonym skrev 2012-09-21 16:21:08 följande:
    Tvätta kuken efter man slagit en drill ?? känner ingen man som gör det :s

Min man sköljer av sin, eller torkar lite med papper.

Trodde de flesta män torkade sig efter de kissat, eller sköljde av lite innan om det ska sexas.
  • Anonym (Nästan)
    Fröken reserverad skrev 2012-09-24 09:07:17 följande:

Min man sköljer av sin, eller torkar lite med papper.
    Trodde de flesta män torkade sig efter de kissat, eller sköljde av lite innan om det ska sexas.

Problemet är att det inte finns papper vid kissoarer
  • Fröken reserverad
    Anonym (Nästan) skrev 2012-09-24 09:10:06 följande:
    Problemet är att det inte finns papper vid kissoarer

Jo, men när männen inte kissar ute eller använder pissoar? Då finns ju papper tillgängligt.

Det är ju enligt mig trevligare att ha en kissfri kuk i munnen än en med kissrester..
  • Anonym (Nästan)

att be någon annan man vid pissoaren att hämta papper så man kan torka av snoppen efter kissandet är ingen höjdare

• Anonym (Nästan)
    Fröken reserverad skrev 2012-09-24 09:16:22 följande:

Jo, men när männen inte kissar ute eller använder pissoar? Då finns ju papper tillgängligt.
    Det är ju enligt mig trevligare att ha en kissfri kuk i munnen än en med kissrester..
    då använder jag papper
  • Anonym (Nästan)

pissoaren är en märklig uppfinning, vem fick för sig att män ville stå bredvid varandra och kissa? skulle ni kvinnor gilla att kissa på en toalett i bås utan väggar och dörrar?

• Anonym (Love)
    Anonym (Nästan) skrev 2012-09-24 09:22:42 följande:
    pissoaren är en märklig uppfinning, vem fick för sig att män ville stå bredvid varandra och kissa? skulle ni kvinnor gilla att kissa på en toalett i bås utan väggar och dörrar?
    Vet du inte att kvinnor gillar att gå på toa tillsammans?
  • Anonym (Nästan)
    Anonym (Love) skrev 2012-09-24 09:25:14 följande:
    Vet du inte att kvinnor gillar att gå på toa tillsammans?

så ni går in två stycken i ett bås på en toalett, den ena kissar och den andra står och väntar? eller sitter ni båda två på toastolen samtidigt 
Svar på tråden Blottat ollon - en hit