Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Ååå grattis till Saga!!! Hoppas ni mår toppen:)
Grattis
Grattis
Miqaw!!! Bra jobbat;)
Men gaah! Kan jag få nån typ av känningar att nått är på g iaf?
Idag har varit en jobbig dag, mkt pga av värmen, puuh! Jag har varit rätt trött och nere och vill bara att hen ska komma ut snarast möjligt.
Tänk om det fanns nått jag kunde göra för att påskynda processen men men, tålamod tålamod :)
Stort GRATTIS Miqaw!!! Njut och ta hand om varann!!
stort grattis till lilltjejen Miqaw!! :)
Här har man dragits med förvärkar till och från under gårdagen och natten. Jobbigt när man vaknar såfort man ska vända sig för att det gör ont. Hoppas det betyder att hon snart är på G iaf! 10 dagar kvar..
Grattis miqaw! Nu börjar det hända saker här i tråden. :) jag har bf på torsdag och slemproppen har börjat släppa. Ska till bm idag, jag hoppas hon vill kolla om tappen börjat mogna, vill höra att det händer något. Börjar bli riktigt tungt nu. Det mesta gör ont, sitta, ligga stå.. Har problem att tömma blåsan också, vet inte om bebis blockerar något. Sen svällde mitt ena ben upp igår, har haft problem med svullna fötter ett tag men blev orolig när hela benet svullnade, får se vad bm säger om jag måste åka in och kolla det på fl.
Vecka 40 idag:)
Ja nu är vi fler som vill nå nedsläpp;)