• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • SeZret

skönt att du fått tid nu iaf rajsiin, hoppas bebis kommer innan dess! :) Här är det stendött, men har ju.. precis just nu (lördag) 4 dagar kvar till BF så jag ska inte klaga X) Mer att min släkt börjar bli väldigt dryg nu, ringer och frågar hela tiden om man känner någonting och även folk på FB börjar fråga i chat osv. Man typ.. jag hööör av mig om de händer något.. :P
    hur går de för nickie och helhjärtat då tro? ni har ju passerat BF iaf ^^ 

• rajsiin333

SeZret: Känner igen mig. Tjatet blir fort jobbigt men jag vet ju att de menar väl men ändå...
    Håller mig hemma rätt mkt och grejar. Åker bara iväg och uträttar ärenden men umgås inte gärna i större folksamlingar, det blir för jobbigt känner jag.

Idag är det marknad på orten jag bor då vi har gått där en sväng och ätit langos och glass. Kanske det kickar igång ngt? :)
    Nu ska jag samla lite energi och dra igång tvättmaskinen och städa undan disk. Sen blir det nog en stunds vila faktiskt

• caroline 32

Onda, täta förvärkar idag. Igår trodde jag det var dags, bara kändes så när jag vaknade;). Men det var bara psyket som spratte till;). Det kan ju vara många veckor kvar om man har otur! Mera värkar åt folket säger jag!!!

• SeZret

härligt rosa fjäril :) 3 dagar kvar här och ingen bebis vill ut här ännu iaf :P Någon bebis på G för dig rajsiin?
    Däremot så har mina lossningar av slemproppen börjat komma tätare, tror åtminstone att det är den som lossnar i omgångar. Haft de sen 18 maj men de gick flera dagar imellan ibörjan, nu har jag märkt av de nästan varje dag på slutet. Slemmiga snor-liknande flytningar, typ gul/ljusgröna som märks endast på pappret, ej i trosorna. Sorry för detaljer :P Sedan mina förvärkar som kommer då och då så jag hoppas det iaf tyder på att ja inte kommer gå massvis över tiden. 

• rajsiin333

Här händer ingenting alls tyvärr. Det verkar som min lilla hyresgäst vill bo kvar :)
    Så nu har mannen åkt iväg för att jobba igen, ca 20 mil bort. Känns lite snopet ändå, nog hade vi trott hen skulle varit född nu.
    13 dagar över imorrn ;)

Men under kommande vecka kan vi ju garantera att det blir bebis för nån av oss :)

• rajsiin333

Men att jag alltid ska vakna så tidigt och inte äktenskap somna om?!
    Nu har jag varit vaken sen kl 5, jag blir tokig! Dagarna blir så långa när jag vaknar så tidigt.
    Dag 13 på övertid idag. Aldrig trodde jag att det skulle bli såå mkt över, suck!

Ja, jag erkänner. Idag är jag inte särskilt glad och positiv...

• rajsiin333

Rosa fjäril: Jag önskar jag kunde säga att den kommer snart men eftersom jag själv börjar tvivla på det så gör jag inte det ;)
    Men det sägs ju att bebisen kommer ut tillslut så vi får hoppas på det :)

• Nickie

Har inte varit inloggad på ett tag eftersom min son dragit in min dator i sitt rum. Men här sitter jag iaf med min 1 vecka gamla dotter i knät. :) 3 juni kom hon ut i en rasande fart! 3630g och 52cm lång och heeelt perfekt! ? Grattis till er andra som också har fått era små och kämpa på ni andra för snart är era små vackra här :)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012