• Hannapannagalenpanna

Äl+7 å har precis testat :)

HI hi hi... fick äntligen mina tester från testlagret. Testade idag ÄL+7 ( vet att det är tidigt) MEN fick en sssuuuuuppeeer svag ljus rosa skugga. Ropar INTE hej ännu.. men shit va häftigt det känns.. om det blir starkare lägger jag in bild... ho ho ho..hi hi hi :)

• Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)
  • Flisan79

Men ATT det syns något är ju toppen

Går ju långsamt i början. Hcg halten fördubblas ca varannan dag (alltså det ökar ju hela tiden men kommer upp i det dubbla på 2 dagar) vad jag förstått.

• gosnosen

Hannapannagalenpanna skrev 2012-10-03 16:29:23 följande:
    Sååå himla kul! Åh grattis! Va härligt! Har du nån bild du kan lägga upp på hur testerna har utvecklats. Efter testet nu torkat så syns det fortfarande :)

Här är min stegring :)

• che71
    gosnosen skrev 2012-10-04 09:25:18 följande:

Här är min stegring :)

GRATTIS!!!!Glad
  • gosnosen
    che71 skrev 2012-10-04 09:38:09 följande:
    GRATTIS!!!!Glad

Tack! Överlycklig såklart :)
  • gosnosen
    Hannapannagalenpanna skrev 2012-10-04 10:52:52 följande:
    Va underbart fint!! Grattis igen :)

Tack! Hoppas på att den stannar där inne denna gången, förra grav blev missfall, så nu är man ju lite nojig!
  • Hannapannagalenpanna
    gosnosen skrev 2012-10-04 13:07:02 följande:

Tack! Hoppas på att den stannar där inne denna gången, förra grav blev missfall, så nu är man ju lite nojig!
    kommer gå huuur bra som helst!!!!
  • gosnosen
    Hannapannagalenpanna skrev 2012-10-04 13:12:16 följande:
    kommer gå huuur bra som helst!!!!

Har du testat idag? :)
  • Hannapannagalenpanna

Här kommer dagens test. Äl+9 . OM någon kan trixa med bilden vore jag mer än tacksam. Jag ser strecket mycket bättre i verkligheten men har världens sämsta kamera :) Men strecket ÄR där :)

Men! Va det syns dåligt här då... strecket har blivit mer rosa... och det är ganska brett :) vad tror ni?
Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)