• Hannapannagalenpanna

Äl+7 å har precis testat :)

HI hi hi... fick äntligen mina tester från testlagret. Testade idag ÄL+7 ( vet att det är tidigt) MEN fick en sssuuuuuppeeer svag ljus rosa skugga. Ropar INTE hej ännu.. men shit va häftigt det känns.. om det blir starkare lägger jag in bild... ho ho ho..hi hi hi :)

• Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)
  • Vickan I

Om man utgår från ditt första test som du tog den 3 oktober och om du var gravid så skulle testen blivit iaf ganska starka vid det här laget, med tanke på hur Hcg stiger vid en normal graviditet. Om du inte blivit gravid senare så tror jag tyvärr inte att du är gravid. Kroppen kan verkligen bråka när man gärna vill bli gravid.

• Vickan I

Tyvärr är det ju mkt sk spökstreck med cb test. Om du inte kan släppa det så ta ett digitalt. Men som sagt, från den tredje till nu borde testet stegrat en hel del och synas tydligt. Kan du blivit gravid senare än du tror?

• Hannapannagalenpanna
    Vickan I skrev 2012-10-12 23:42:22 följande:
    Tyvärr är det ju mkt sk spökstreck med cb test. Om du inte kan släppa det så ta ett digitalt. Men som sagt, från den tredje till nu borde testet stegrat en hel del och synas tydligt. Kan du blivit gravid senare än du tror?
    ja, misstänker två ägglossningar.
  • Längtanefterenliten

prova med digitalt!!! plussade på ÄL +9 och tog ett digitalt som visade gravid 1-2. mina stickor blev nämligen inte heller starkare på ett bra tag! Nu är jag gravid (fortfarande hehe) i vecka 33 :)

Här är testet från ÄL +9

• che71
    "gravid 1-"2 veckor" på diigtaltestet idag

enligt egen beräkning v 4+2 el+3
    PlusCoolGladSkålGravid
    Nu ska det gå vägen, 4:e gången gillt!!!
  • Hannapannagalenpanna

Grattis! Gjorde test dagen efter och fick samma som ovanstående. På kvällen började jag blöda igen?? Nu har det slutat men förstår verkligen ingenting. Min mens har aldrig krånglat. Vi får se. Tror jag utsöndrat HCG genom att önsketänka. Släpper det ett tag framöver....

• Hannapannagalenpanna

Hej hej, jag igen... the story goes on. Alla tester jag tar har spökstreck men inte starkare än ovanstående. Undrar vad det är som händer egentligen. Har egentligen inga symptom mer än två illamående attacker hitills och att min mage har "växt" mest på bredden. Ser degig ut... detta är inte alls likt min kropp. Ja ja... det e väll bara å vänta antar jag tills nästa mens som jag tror kommer komma runt den 4/11 om kroppen rättat till sig... annars närmare 9/10... Detta är det absolut konstigaste jag vart med om.

Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)