Inlägg från: sanmal |Visa alla inlägg
  • sanmal

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej! Kan jag hänga på här? :) jag plussade igår och borde få bf mellan 27-30 juni -13 :)

Jag är 22 år och det blir då första barnet :)
    Jag har lite svårt att tro på det än, jag kommer nog göra tre miljoner test till ;)

• sanmal

Jag känner mig inte gravid för fem öre, okej, ömma bröst men inte så himla farligt.
    Men det kanske inte är ett dåligt tecken ändå, gravidsymtomen kanske kommer senare? Jag är nog i 4+2 idag :)

• sanmal

Mco; jag har heller inga symtom direkt, om inte annat så känner jag mig inte gravid alls! :/ jag är sjukt nervös, jag vill oxå vara hundra på att det verkligen finns något där inne! V 4+4 idag bara...

• sanmal

Här blir det nog inte en dag tidigare än v 12! :) vill verkligen vara säker på att den värsta tiden passerat :)

• sanmal

Bm kommer ringa upp mig i eftermiddag för tidsbokning, jäklar vad nervös jag blev direkt! ;) hoppas på tid snart :)

• sanmal

Karriis; hej och välkommen :) tråkigt att höra din bakgrund, men nu ska du se att det går finemang, håller tummarna :) och grattis! ;)

• sanmal

Baby lei;
    Jag är 22. Gift med 16 år äldre man som jag varit ihop med i 3 år. Ingen av oss har barn sedan innan. Vi bor i hyreslägenhet och Så pass stort att bebis får eget rum. Vi har en Volvo V70 så inte behöver vi byta bil iaf ;) jobbar som uska men har väl tröttnat lite.
    Jag kommer vara mammaledig men hur länge vet jag inte, och jag tror maken vill vara pappaledig oxå men hur länge vet jag inte heller.
    Vi har inte köpt något varken till mig eller bebis. Vill inte vara för tidiga med det sedan ett ma i maj.
    2 st, mina bästa vänner, vet om att jag är gravid, annars har vi inte tänkt säga nåt förrän efter v 12.
    Angående mat så är det som vanligt för mig, inga speciella cravings och ingen speciell favoritmat. :)

• sanmal

Natan; hur känner du det med foglossningen? Alltså vart har du ont och på vilket sätt? :) de misstänker foglossning på mig med nämligen så det är därför jag frågar. :) hur långt gången är du?

• sanmal

Natan; aha! Jag har oxå ont i nedre delen av ryggen samt i höfterna, ner mot framsidan av låren. Ryggen gör ont hela tiden men höfterna är främst när jag går och står mycket. Och att då jobba som uska är ingen hit kan jag säga ;) och jag är bara i v 6 (5+1)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~