Inlägg från: sanmal |Visa alla inlägg
  • sanmal

~* Juni Bebisar 2013 *~

Tack Valborgs! :)

• sanmal

Jag byter v på söndagar!
    Och angående kolla könet så tror jag vi kommer göra det, vi är alldeles för nyfikna både maken och jag! Kanske mest jag ändå...;)

• sanmal

Baby lei; mina tuttar har oxå minskat i ömhet, fortfarande onda men inte sååå himla farligt faktiskt! :)

• sanmal

Hallåååå... Är det nån mer som symtomen liksom försvunnit på? Är i 7+2 och känner inte mycket precis... Det är läskigt! Symtomen såg jag som en bekräftelse på att jag verkligen är gravid. Nu känns det lite som "det var för bra för att vara sant" fast att vi såg ett litet hjärta ticka förra veckan. Men samtidigt, jag har inte haft ont eller blött eller så, så varför skulle det egentligen inte vara ett lite pyre där inne? Aaah, dessa hjärnspöken!! ;) jag blir toookig!

• sanmal

Mytol; joo, frukt i alla dess former! Men helst clementiner och apelsiner! Sååå gott! ;)

• sanmal

Mytol; då kanske det finns en liten tjej därinne denna gång ;) många har sagt till mig att de tror det blir en tjej pga att jag äter mycket frukt och då främst citrus :)

• sanmal

Mytol; detta är första barnet för mig! :) det spelar ingen som helst roll om det blir en tjej eller kille, bara det blir någon så att säga :P

Angående ömmande bröst så har mina börjat avta ganska ordentligt, jag är i v 8. Lite läskigt faktiskt!

Idape: jag har hört att testens styrka minskar i typ v 9-10 nångång och fortsätter så för att just hcg nivån minskar. Det minskar pga att moderkakan tar vid och gulesäcken backar då. Så det bör vara normalt.
    Men enda sättet så sett, för att du ska få veta helt säkert om du fått missfall borde vara ett vul. Har du någon möjlighet att boka ett?

• sanmal

Första spyattacken avklarad! Fy attans! :/
    Jobbar idag (usk på äldreboende) och fick verkligen springa till toaletten! Blek kallsvettig och mår pyton, jippi!! V 8+1 idag!

• sanmal

Haha, usch för att spy! Det är ju inget hit precis ;) jag trodde jag skulle förskonas, känns som att det är lite sent att börja spy i v 9 :P

• sanmal

Natan; grattis till bröllopet! Kom ihåg att njuta, dagen går så fort! ;) är relativt nygift själv, 21 juli blev jag fru till världens bästa man :D

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~