Inlägg från: sanmal |Visa alla inlägg
  • sanmal

~* Juni Bebisar 2013 *~

Natan; usch, det vill jag ju inte ha, inte så här tidigt i alla fall :P hur länge är du sjukskriven?
    Hoppas det lättar så man inte behöver ha det så här ända in i det sista ;)

• sanmal

Första besöket hos barnmorska i eftermiddag! Jag är förväntansfull och lite nervös faktiskt ;)

Jag känner mig oxå lite ofokuserad och har så fruktansvärt ont i rygg och höfter, går ner i höger lår. Måste fråga bm om det där sen... Skumt vad kroppen kan hitta på saker när man är gravid!

• sanmal

Vart hos bm idag! Gick jättebra! :) längtar till nästa besök som blir den 10/12, bara 1,5 månad kvar ;)
    Jag har kommit på att det känns skönt att ha lite delmål fram till v 12, just pga min stora oro för ännu ett missfall. Nästa delmål är om 2veckor drygt, då ska vi åka till min mamma och då tänkte vi även berätta för henne och hennes man att de ska bli mormor/plastmorfar om allt går vägen. Känns bra att de vet ifall det inte går hela vägen! :)

• sanmal

Ååh, såg nu en ganska rejäl brun flytning i trosorna! Nu har jag panik vill jag lova...! :/

• sanmal

Tack för alla svar! Jag vet att det kan vara ofarligt men jag förknippar ju det direkt med mitt MA.. Jag har inte fått gå på nåt ul eller vul då det inte görs här förrän det vanliga rul. Hur fasen ska jag kunna få en koll när det är helg?? Åååh, jag är så fruktansvärt rädd!! :(

• sanmal

Imorgon får jag min dom! Då ska jag in på kontroll för att se om det blev/blir ett missfall även denna gång. Fy attans vad jag är nervös!

• sanmal

Baby Lei; ja, det känns skitjobbigt! Jag bör vara i v 7. Har egentligen bara blött i fredags och pyttelite i lördags. Men det känns ju ändå inte som att det bådar gott trots att det är så lite blödningar. Men vi får väl se. Jag vill så himla gärna att det ska gå vägen denna gång, jag vill ju ha bebis!!

• sanmal

Baby Lei; ja, jag vet. Men det är inte lätt att tänka positiva tankar heller, allt man förknippar det här med är ju såklart hur det gick sist. Även om jag veeeet så himla väl att det inte behöver betyda slutet. Jag uppdaterar imorgon om resultatet...

• sanmal

Efter att ha varit orolig till max sedan i fredags då jag fick första blödningen är jag nu lättad och väldigt glad! Vi fick se vår lilla knort med hjälp av vul idag. Hjärtat tickade på så himla fint! Jösses vad glad jag är!! Blev bakflyttad ett par dagar, läkarens första uträkning var att jag skulle vara i typ 6+4-5 men mina beräkningar stämde bättre, så jag är beräknad att vara i 6+2 ungefär! :) tjihoo!

• sanmal

Baby lei; tack, vad snäll du är! :D känns så himla skönt och gladare än gladast är jag nu! :D

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~