Inlägg från: Sömntutan |Visa alla inlägg
  • Sömntutan

~* Juni Bebisar 2013 *~

wassan skrev 2012-10-23 16:50:38 följande:

Åh hoppas det är så för mig också ;) så glad jag skulle bli
    Vi håller tummarna för det! Har du fått någon ny tid för koll?
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 17:01:42 följande:

Ja nästa vecka på tisdag ;) de gjorde ett graviditetstest och de va positivt men hon såg inget ;( tack för era tummar de behövs
    Precis som för mig då. Pos. test men inget syntes. Det kan ju som sagt bero på att det är lite för tidigt. Nu hoppas vi att det syns nästa vecka och att allt är som det ska.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 17:06:09 följande:

Åh vill bara krama om dig nu du ger mig så mycket hopp ;)) fick du också positiv på gravstickan? Vet du ifall fostret är utanför livmodern kan man då få positivt på gravstickan ?
    Bra att jag ger dig hopp, men jag är ju ingen läkare så jag kan ju inte säga säkert att allt är som det ska. Jag fick neg. när jag gjorde ett test hemma typ en vecka innan jag sökte läkarhjälp och eftersom jag inte visste så mycket om detta med gravtest och graviditet då så trodde jag att om ett test var neg. så var det neg och jag var inte gravid. Antagligen så tog jag testet för tidigt för en vecka senare så visade mina blodprover på graviditet. Troligtvis var detta ju väldigt tidigt i graviditeten.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan
    Sandraa L skrev 2012-10-24 09:16:24 följande:
    Är det bara jag som har illaluktande vätska som siprar, alltså vad äckligt det låter nu men har mycket flytningar och nu är det som lite vätska ljus som kommer då och då och inte alls lutkar gott... :/ usch 
    Jag har sjukt mycket flytningar och tycker inte heller att de luktar nice precis. Men det beror nog mycket på att luktsinnet är så pass mycket bättre nu. Jag har haft såhär under de förra graviditeterna också.

Min mage fortsätter att krångla big time. I natt vaknade jag av sånna kramper att ja gick runt i huset och grät. Gjorde så fruktansvärt ont. Nästan som att ha värkar. Det strålar ner i benen vilket inte alls är skönt. Börjar bli lite orolig nu faktiskt och ringde till BM nu på morgonen, men de skulle ringa upp mig i eftermiddag. Få se vad de säger. Troligtvis för jag väl gå vi VC.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Pratat med BM som hänvisade mig till gyn. De på gyn tyckte att det inte lät så allvarligt och att min värk var för diffus för att det skulle vara ett utomkvedes. Hon skulle dock prata med en läkare och återkomma. Men som det lät så är det bara att avvakta och hoppas att det onda kommer från tarmarna och inte något annat.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Tack Mysmamma. Fick tipset om messmör av gyn så det har jag köpt. Även torkade plommon. Dock tror jag att det är ett missfall på G här. Kom blod när jag torkade mig nu ikväll. Dock vet jag inte om det kan bara så att blodkärlen kan gå sönder om man tar i för mycket? Försökte ju göra nummer två och tog i som sjutton och när jag sen torkade mig så var det blodstrimmor på pappret. Är dock ganska förberedd på missfall eftersom jag har så ont i mellanåt. Suck!

• Sömntutan

AllraFörstaGången: Vi är exakt lika långt gångna och jag blödde också lite nu i kväll. Har dock inte kommit något mer, så jag gör som grodan, lever på hoppet.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~