Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Louise1983: jobbar inom sjukvården och har många tunga uppgifter men även enkla rent medicinska saker. Min läkare anser inte att jag får jobba vilket jag inte alls är glad för. Men med den foglossning jag haft idag hade jobb inte gått

• MissMe83

Louise1983: min foglossning började för någon vecka sedan. Jag har varit sjukskriven sedan v 7 pga att jag anses ha en högrisk grav. Foclossningen verkar bara bli värre för var vecka

• MissMe83

Louise1983: inga problem .
    Dels tog det oss åtta år att bli gravida och läkarna har efter många Ivf och äggdonationer helt uteslutit att jag skulle bli gravid. En på miljonen är denna graviditet som dessutom är spontan.
    Dessutom har jag kroniskt högt blodtryck som dom har svårt att få bukt med och inte vet varför jag har då jag är smal och vältränad. Har dessutom sköldkörtel problem och en led sjukdom. Pga detta är jag på kontroll en gång i veckan. Nu är den största rusken för barnet över men den stora risken är kvar för mig

• MissMe83

Louise1983: tack så mycket . Är glad över att dom anser att bebis är utom fara nu. Nu är det mig dom ska hålla frisk och vid liv. Har högre risk för hjärnblödningar bl.a. Men som det är nu har dom kontroll på allt .

Mhpo: tack ja det är verkligen ett mirakel . Vi skulle adoptera och hade gått igenom hela processen. Väntar nu barnbesked och helt plötsligt blir jag gravid. Det var inte jätte kul att vara gravid längre när läkarna gjorde oss uppmärksamma på alla risker både för barnet och mig. Så drt har varit en känslomässig berg och dalbana

• MissMe83

Oj vad alla har börjat välja vagnar. Vi har inte ens börjat fundera på det . Kanske dax?

• MissMe83

Tror jag kände en buff nyss.... Jösses! En liten buff kändes som en bubbla som svepte förbii livmoder väggen wow

• MissMe83

Nu måste jag till doktorn! Min foglossning börjar bli så illa att jag knappt kan gå. Min man fick hjälpa mig på toa inatt . Det är värst i blygdbenet nu . Varje steg känns som någon trycker en kniv i fogen

• MissMe83

Cj2: jag hoppas verkligen det, för som det är nu är jag invalid.

Mjj831: var får man tag på dessa saker??

• MissMe83

Ringde sjukgymnast och fick tid direkt på onsdag. Nu ska jag bara komma underfund med hur jag ska ta mig dit. Kommer inte i och ur bilen själv.... Ska åka och köpa foglissningsbälte idag och hoppas det ger någon effekt. Måste hitta en bättre och större kudde att ha mellan låren också.
    Var kan man få massage för sådana här problem??

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~