~* Juni Bebisar 2013 *~
Tack för tipset, ska testa sen..
Kände hur det liksom pirrade i nedre delen av magen i slutet av förra veckan, gas eller bebis?
Vet inte hur det ska kännas såhär tidigt .:)
Jag kommer inte heller att skriva så mycket på min Facebooksida om min graviditet. Men ULbild kommer jag att lägga ut när jag berättar.
De symtom jag hade var utebliven mens och växtvärk. Alltså att det sliter och drar i livmodern för att den växer. Det har varit första symtomet för mig i alla tre graviditeter.
tantS: Min hade ätit kebab idag till lunch och stank vitlök ur munnen när han kom hem. Jag hoppas innerligt att jag slipper vakna av någon som ligger och flåsar mig nyllet med sin vitlöksstank.
Natti natti allihopa!
Usch den här dagen har inte börjat bra alls. Känner mig fet och ful och inga kläder passar. Ser inte gravid ut utan enbart jättetjock. Bröt i hop totalt när jag skulle klä mig idag. Mannen försöker trösta så gott det går stackarn. Ja ja nu blir det en sväng till stan för inhandlande av kläder till äldste sonen. Han har växt som sjutton så ingenting passar. Hade varit kul att få köpa sig ett par mammabyxor, men här finns det bara en butik som har lite mammakläder och inte i min storlek. *suck*
Däremot har jag blivit hooked på Ramlösa mango! Yum yum yum!