~* Juni Bebisar 2013 *~
Valborgs: här pendlar det som sjutton, ena stunden är jag gosig och gullig och nästa är jag en varulv .
Valborgs: här pendlar det som sjutton, ena stunden är jag gosig och gullig och nästa är jag en varulv .
Lindex gjorde mig mycket upprörd när jag skulle handla till mannens 6 åriga syster dotter. Där var er tröja med tryck, snygg tills jag såg vad det stog på den "cant tuch this" öööh?? Va?! Skojar dom eller. Eller ett par byxor med ett väl utplacerat princess tryck på rumpan och super låga i midjan! Aldrig i mitt luv att min dotter hade fått gå i sånt
Friiidaaay: ooh vad den första var snygg . Vill ha!! Svindyr??
Friidaaay: beger mig ut på nätet å letar direkt
Min man bara suckar. Har handlat rätt mycke den sista tiden
Hera: nja inget jag känner igen. Men var du rökare innan du blev gravid? Var rätt slemmig precis i början av mitt rökstop.
Annars kan du ju kanske ha en halsinfejtion. Tror inte det har med grav och göra, å det är inte farligt för bebis
Hera: där ser man
har jag inte en susning om. Kroppen e galen när man e gravid ha ha
Ush ja vågar knappt tänka på rul. Är jätte nervös. Vi har sett bebis 4 ggr fram till v 12 men är jätte rädd ändå. Något kan ju ha gått fel nu. Men jag tacklar det genom att inte tänka på det fram till D 18/1
Föresten, har fått sånna hugg i höger ljumske och upp mot naveln flera ggr den senaste veckan. Drt hugger till så jag måste Pausa allt och böja mig fram... Varför blir det så??
Cj2: aha så det är det ändå? Tycker det är så intensivt och smärtsamt, inte som växtvärken tidigare.
Jag fattade inte förens i v 8 att det var något . Jag hade mens i v 4 trodde jag. Men alla mina PMS symtom stannade kvar . Det som jag först reagerade på var svullna bröst. Ett litet tag senare fick jag yrsel och det var till slut det som gjorde att jag testade, samma dag som jag testa kom illamåendet