~* Juni Bebisar 2013 *~
Är lite nyfiken på er här inne. Hur famlar ni och är det första barnet eller har ni fler??
Är lite nyfiken på er här inne. Hur famlar ni och är det första barnet eller har ni fler??
Hur gamla är ni ska det stå... Jäkla iPhone
Valborgs: då är vi rätt nära i ålder, 30 när bebis kommer. Barn nr 1.
Hur gamla är barnen?
Alexandra: ung mamma ville jag också bli, min kropp ville annat
Vad kul att få veta lite mer om er.
Jo det stämmer att vi försökt länge, åtta år blev det fast det sista året har vi ju inte försökt. Vi hade gett upp helt . Min kropp gör precis som den själv vill har jag lärt mig. Kan aldrig planera något det blir aldrig som jag tänkt. Det e bara att låta kroppen bestämma
Alexandra: tack så mycket, gullig du e
Någon mer än jag som sover som en kratta på nätterna? Tar en evighet att somna, kliar över hela kroppen, spänner som attan i livmodern.
Sedan har jag mängder av konstiga drömmar.
Vad beror det på att min livmoder spänner så mycket på kvällarna? Är rätt obehagligt, men gör inte ont
Em77: jag behöver inte kissa så ofta längre men vaknar av foglossning, spänningar i magen å mardrömmar *suck*
Sov jätte bra fram till v 13 sen började det klydda
Någon mer än jag som fryser som en galning?? Att vara varm har jag ju hört men inte frusen. Jag fryser något så hemskt oavsett vad jag gör
Kataaa: härligt å känna sparkar
Är det första barnet? Om det inte är det så är det ju fullt möjligt att livmodern är lite högre än vad som är vanligt för din vecka.
Har du varit på ul? Du kanske är längre gången än du tror