Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Yessical: foglossning är bäckenet som förbereder sig inför förlossningen . Fogarna i bäckenet mjukas upp för att barnet skall kunna komma igenom sedan. Vissa märker knappt av det medan andra har det som mig, fördjävligt!

• MissMe83

Tack för alla tips . Får ta mig ut på en shopping runda idag med assistans av maken

• MissMe83

Det är inte bara jag som rensar, sorterar och plockar ser jag. Håller på att rotera runt våra rum för att få ålats med bebis och saker. Min man är helt trött på mig

• MissMe83

Alexandra: tycker du ska ringa din barnmorska efterssom det inte ger sig. Det är säkert inget farligt men hon vet kanske vad det är och hur man kan lindra det.

Melikeyou: japp huvudvärk dras jag med konstant, vaknar på morgonen med det å går å lägger mig med det. Dryygt. Har tydligen med progesteronet att göra

• MissMe83

Alv: ok. Önskar jag hade det tålamodet. Är så nyfiken då jag håller på å krevera . Bryr mig inte om vad det blir men vill ändå veta. Min man likaså. Men känns som en kille.

• MissMe83

Hur ser era magar ut nu? V
    I vilken vecka?
    Folk gissar ofta på att jag e i v 23-27, jag ser nog stor ut i v 18

• MissMe83

Jag var väldigt smal innan. Vägde 54 kg till mina 170 cm . Det gör jag inte nu. Har fått love handles på ryggen å feta lår. Inget fett på magen alls men rund e den. Ush vågar inte ens väga mig! Jag vägrar!
    Har alltid haft lite knas kroppsuppfattning och nu är det illa. Sköter mig och hälsan för bebis skull. Men egentligen vill jag bara rå träna på gymmet som innan å köra min hårda diet

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~