• Anonym (hjälp)

    Vågar inte rida killen! Hjälp mig och ge tips!

    Jag är inte direkt jätteerfaren inom sex, men vill så gärna rida i sängen, dock har jag aldrig vågat för jag vet inte hur jag ska göra.

    1. Ska man sitta på knäna eller sitter ni på huk?
    2. Upp och ner eller fram & tillbaka?

    Känner mig lite för osäker för att våga rida också, känns som brösten kommer flyga åt alla håll & kanter..

    Tacksam för tips & hjälp så jag vågar detta.!

  • Svar på tråden Vågar inte rida killen! Hjälp mig och ge tips!
  • Anonym (Gillar?)

    Gillar tjejer verkligen att rida killar tycker många att det är jobbigt med tekniken 

  • Anonym (Gillar?)
    Anonym (hjälp) skrev 2012-10-08 19:27:03 följande:

    Känner mig lite för osäker för att våga rida också, känns som brösten kommer flyga åt alla håll & kanter..


    Är det ett stort problem? 
  • Anonym (Någon)

    Finns det någon kvinna här som är grym på att rida så vilka tips har du för bästa njutning

  • Sommaren17

    Läste vad du skrev, gnid fram och tillbaks och jukka med rumpan upp o ner och låt brösten vara i hans ansikte, min sambo älskar det.

    Har du stora bröst?

  • Anonym (Någon)
    Sommaren17 skrev 2019-09-13 12:51:51 följande:

    Läste vad du skrev, gnid fram och tillbaks och jukka med rumpan upp o ner och låt brösten vara i hans ansikte, min sambo älskar det.

    Har du stora bröst?


    Ja har stora bröst Ska jag trycka in dom I ansiktet. Ska jag variera tempot köra cirkelrörelser?
  • Anonym (Någon)
    Sommaren17 skrev 2019-09-13 12:51:51 följande:

    Läste vad du skrev, gnid fram och tillbaks och jukka med rumpan upp o ner och låt brösten vara i hans ansikte, min sambo älskar det.

    Har du stora bröst?


    Blir Han helt galen när du kör igång
  • Anonym (Gillar?)
    Sommaren17 skrev 2019-09-13 12:51:51 följande:

    Läste vad du skrev, gnid fram och tillbaks och jukka med rumpan upp o ner och låt brösten vara i hans ansikte, min sambo älskar det.


    Njuter han något tycker han om att få brösten rakt på sig?
  • KimLinnefeldt

    Var lite försiktig så du inte knäcker hans stånd.

    Njut av att visa upp dig.

    Smek honom med dina bröst.

    Luta dig tillbaka och smek dig själv.

    Be honom hålla dig under stjärten så blir det mindre jobbigt.

    Prova som andra sagt här att sitta omvänt, att ni båda sitter etc. 

  • Anonym (Ridlärarinnan)

    Kan du sitta på huk, med fötterna på madrassen (eller underlaget) hålla dina handflator mot hans bröst, och samtidigt komma ned så djupt att skinkorna trycks mot hans höftben? Då blir det skönast för honom, och djupare än så kan du inte få honom. Med lite tur hittar du din A-punkt. Sedan gäller det förstås att hitta rätt vinkel själv :)

    Med händerna på hans bröst kan du dessutom styra guppande bröst :)

    Och tänk på rytm och motdjuck.
    Lycka till!

  • Anonym (Gnuggar)
    Sommaren17 skrev 2019-09-13 12:51:51 följande:

    Läste vad du skrev, gnid fram och tillbaks och jukka med rumpan upp o ner och låt brösten vara i hans ansikte, min sambo älskar det.


    Många skulle bli överraskade över att få brösten gnuggade i sina ansikten 
  • Anonym (Båda)

    Jag gnider mig runt, upp och ner, fram och tillbaka eller vickar på bäckenet. Sitter på knä, upprätt ibland och lutar mig fram och kysser honom ibland. Omvänt ibland. Jag kan inte ha fötterna i madrassen men det är för att jag är för gammal och ofärdig för det numera.

    Rida honom i en soffa är skönt.

    Vänder mig om ibland ock lutar mig över soffbordet.

    Sätt dig bara ner och njut....det kommer lösa sig av sig själv tror jag.

  • Anonym (Båda)
    Anonym (Båda) skrev 2021-11-10 21:29:24 följande:

    Jag gnider mig runt, upp och ner, fram och tillbaka eller vickar på bäckenet. Sitter på knä, upprätt ibland och lutar mig fram och kysser honom ibland. Omvänt ibland. Jag kan inte ha fötterna i madrassen men det är för att jag är för gammal och ofärdig för det numera.

    Rida honom i en soffa är skönt.

    Vänder mig om ibland ock lutar mig över soffbordet.

    Sätt dig bara ner och njut....det kommer lösa sig av sig själv tror jag.


    Oj...tråden var från 2012...
  • Anonym (Q)
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-18 15:21:02 följande:

    Var lite försiktig så du inte knäcker hans stånd.

    Njut av att visa upp dig.

    Smek honom med dina bröst.

    Luta dig tillbaka och smek dig själv.

    Be honom hålla dig under stjärten så blir det mindre jobbigt.

    Prova som andra sagt här att sitta omvänt, att ni båda sitter etc. 


    Ååh, ÄLSKAR när han håller i mina skinkor medan jag rider honom. Det inte bara underlättar, det är supersexigt också.
  • Anonym (Perfekt)
    Anonym (Q) skrev 2021-11-11 16:27:56 följande:

    Ååh, ÄLSKAR när han håller i mina skinkor medan jag rider honom. Det inte bara underlättar, det är supersexigt också.


    Jag brukar hålla i skinkorna. Greppa ett fast tag och smiska till lite då och då också. Allt samtidigt som hon lutar sig fram så jag får in hennes bröstvårtor i min mun.
Svar på tråden Vågar inte rida killen! Hjälp mig och ge tips!