• Rubin88

BF Januari 2013

Alright, då har jag fått arslet ur vagnen och loggat in. Tänkte kolla med er om de finns ngn speciell grupp här där de som har BF Januari 2013  snackar lite skit och gnäller av sig och delar lite tankar och funderingar? Ny på sidan och de är ju väldigt mycket som finns på sidan så man blir smått förvirrad om man inte redan var de innan...

• Svar på tråden BF Januari 2013
  • Madoddo

Vi har köpt vagn och lite kläder , ska til Ullared nu i helgen så hoppas på att fynda lite där :)

• Solstrålen1988

Vi har inte tagit redan på könet, men alla tror de är en pojk. Så roligt att gissa/spåna i vad de blir.

Boggielo: har släktingar som bor i Gagnef

• boggielo

Solstrålen1988: vad kul :) Gagnef är större än vad man tror :) jag bor i själva Gagnef delen av kommunen, vart bor dina släktingar? :)

• Solstrålen1988

Boggielo: kan man säga max 1 min från den dära lilla "pölen" vid hästhagen och de gula posthuset. Kan inte hela Gagnef men hittar in till den och tjejernas skola

• mmylove

Hoppar gärna också in om jag får? Bf 22 Januari väntar andra bArnet, har en pojke på 2,5 snart och väntar troligtvis en flicka

• Marri

Jag/vi väntar en liten pojke, gick inte att missa på rul :) mådde lite illa i början, men har mått bra ända tills nu (v28) har börjat känna av ligamenten och lite illamående, så han ligger väl och trycker lite där inne :)

Vi har i förskaffat det mesta, de stora som är kvar är skötbord och babyskydd, vagnen vi köpte blev en brio happy, supernöjd!! :)

Ska även jag till Ullared men nästa helg ändå, och tänkte försöka hitta de sista sakerna där, och priset är bra dvs :) men då kanske du kan uppdatera efter du varit där madoddo? :)

• Rubin88

Kul med lite fler! Vi kunde inte heller avvakta, vi ville veta, vi väntar på en liten pojke :)

Madoddo: var i Ullared i somras, hittade bodys för 5-10kr, 100% bomull och byxor för 5kr 100% bomull, dock endast strl 50 i byxorna men köpte fyra par! Hoppas du fyndar :)

• Isola88

ullared är himla bra vågade dock inte köpa nått i sommar då jag var där var lite tidigt och nu bor man för långt bort :/

exakt 3 månader kvar för mig idag till BF<3 det är inte så mycket när man börjar tänka efter haha

• Rubin88

Ett babyskydd för 399?! Inte "klent" då? Vet inte om jag skulle våga köpa ngt så billigt :/

Svar på tråden BF Januari 2013