• Rubin88

BF Januari 2013

Alright, då har jag fått arslet ur vagnen och loggat in. Tänkte kolla med er om de finns ngn speciell grupp här där de som har BF Januari 2013  snackar lite skit och gnäller av sig och delar lite tankar och funderingar? Ny på sidan och de är ju väldigt mycket som finns på sidan så man blir smått förvirrad om man inte redan var de innan...

• Svar på tråden BF Januari 2013
  • mmylove

Nej, det ser ut som de flesta babyskydd, precis likadant som vi hade till sonen som var britax förutom att färgen och tyger är annan färg :)

• Madoddo

Marri jag uppdaterar här efter helgen vad jag fyndet för nåt :). Hur mår alla är det nån som snart ska gå hem på gravpenning :)?

• Marri

Jaa, gör det :) väntar med spänning :)

Jag planerar att arbeta till den 14 december, så jag hoppas det funkar, då mitt vikariat går ut då. :)

• boggielo

Jag har sökt graviditetspenning från den 5:e november. Men kommer gå hem redan nu obetalt. Jobbar bara på lördag, har varit ledig HELA veckan annars :D

• mia A

Har BF 2 Januari mitt tredje barn.
    Bor i Göteborg men innan bodde vi i Insjön min mans föräldrar bor i Djura och min man jobbade då i Gagnef 3 m

• Solstrålen1988

Ärligt talat fattar jag noll när det kommer till gravpenning och föräldrapenning, måste försöka sätta mig in i det snarast. Jag ska jobba till sista november enligt schema sen får vi se vad jag orkar i december, har som längst tänkt gå till 16 december. Dock börjar det bli tungt nu så får se vad jag orkar.

• Isola88
    Solstrålen1988 skrev 2012-10-11 12:43:43 följande:
    Ärligt talat fattar jag noll när det kommer till gravpenning och föräldrapenning, måste försöka sätta mig in i det snarast. Jag ska jobba till sista november enligt schema sen får vi se vad jag orkar i december, har som längst tänkt gå till 16 december. Dock börjar det bli tungt nu så får se vad jag orkar.
    samma här är ganska förvirrande, fick förlängt på mitt vikariat till sista November å sen har jag faktiskt ingen ork att jobba mer, tycker att det är jobbigt redan nu jag med. Men tror det är bäst att man början ansöka nu för dom tar ganska lång tid på sig på FK.
  • mmylove

Jag läser på distans så kommer fortsätta läsa hela graviditeten och fortsätta sedan när hon kommit

• boggielo

Mia A: jag bor bara några hundrameter bort från 3M och min sambo arbetar där. Dock så va han i insjön innan dom flyttade det till insjön :)

Svar på tråden BF Januari 2013