• Rubin88

BF Januari 2013

Alright, då har jag fått arslet ur vagnen och loggat in. Tänkte kolla med er om de finns ngn speciell grupp här där de som har BF Januari 2013  snackar lite skit och gnäller av sig och delar lite tankar och funderingar? Ny på sidan och de är ju väldigt mycket som finns på sidan så man blir smått förvirrad om man inte redan var de innan...

• Svar på tråden BF Januari 2013
  • mia A

Det hette hörnell innan och de gör svetshjälmar både då och nu. Thomas min man hade haft jobb nu om vi inte flyttat. Vad heter din man?

• Trulsan84

Här är en till som ska ha bebis i Januari. 31:a är det beräknat till. Så jag går in i v25 imorgon. :)

• boggielo

Mia A: Var det länge sedan han jobbade där? Min Marcus kan inte riktigt komma på vem han är. Vilken avdelning?

• boggielo

Mia A: Va de typ 6-7 år sedan och har jobbat på kommunkontoret? Isf har dom jobbat ihop en period :)
    Marcus kom på nu och verkar ganska säker. Han säger att dom jobbade ihop på adel 

• boggielo

Ser att jag skrivit tidigare, innan dom flyttade de till Insjön. Men jag menade Polen :P

• mia A

Ja gå in och titta på min sida har du Facebook? Heter Marie-Louise Mia Andersson där. Ja Thomas kommer ihåg marcus. Thomas bästa vän Peter Gustavsson jobbar kvar där.

• boggielo

Mia A: Världen är liten :)

mmylove: Vad söt den va! Och billig, en sådan skulle man haft! Fast blå :) 

• mia A

Boogieloo: har du några bilder utlagt? Heter Marcus i efternamn?

Svar på tråden BF Januari 2013