överstimulerad
Ni som gjort ivf eller håller på!
Hur många ägg fick ni ut?
Jag fick ut 21 st och nu pratar dom om ev överstimulering...
Jag behöver hopp ifrån er som värper bra!
Ni som gjort ivf eller håller på!
Hur många ägg fick ni ut?
Jag fick ut 21 st och nu pratar dom om ev överstimulering...
Jag behöver hopp ifrån er som värper bra!
Jag plockade ut över 20 och blev ordentligt överstimulerad.
Vidrig smärta när ägget fastnade o ja blev gravid då krockade allt :/ inlagd i två veckor och fick snabbverkande smärtlinding me spruta
Yeeeeeeey jag har känt det på mig hela tiden :)!!!! Bara det har gått 10 dgr sedan ägglossningssprutan så kan du lita på det plussat och det har det ju gjort :D . Stort grattis vad roligt, blir så glad. Minns det som igår hur det kändes.
Grattis! Lycka till nu!
ja tack som tusan... fy vet inte om jag vågar lite på det... efter 5års tid kan det äntligen vara sant... helt galen känsla...
Jag fick en överstimuleringsreaktion efter ET. Såg ut som jag var i 6 månaden direkt. Min klinik sa att överstimulerad efter ET är med stor sannolikhet graviditet. Det är liksom IVF hormonerna + gravhormonerna som blev för mycket. Gjorde ul och de såg hjärtat i vecka 6 så jag låg hemma i ett par månader och mådde skit med ett leende. Jag var ju gravid! Barnet 8 år nu
Har också hört att överstimulering ofta slutar i graviditet. Jag har tre ivf-barn och i dagarna väntar vi en suprise-bäbis. Så kan det gå ibland. Lycka till!