• elvatolv

Glamour! (The Bold And The Beutiful)

Ni måste säga till när de börjar igen! Jag har förmågan att alltid missa varje säsongs första veckors avsnitt. De gör ju aldrig reklam för det när det ska börja. Och rätt vad det är när några veckor har gått så ser jag det i tidningen. Så ni Glamour-fan, skriv här så fort det börjar!

• Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)
  • jummie

nån som vet vilken tid på dygnet de kommer att sända denna omgång??

• Lenagbg

11.50 kommer reprisen (var ju ett tag sen man såg glamour sist) ca 2 månader

14.30 dagens

• CeNedra

Jaha, då börjar det igen... funderar på om man ska se på det eller inte. Man blir ju totalt fast efter ett tag. *suck*

• Sunshine78

Kul! kan nog inte se alla avsnitt men man hänger ju med ändå?

En liten fråga: Vilken kille/tjej tycker ni ser bäst ut i Glamour?
    Jag tycker Brooke och Rick

• ladyhawk

Missade förstås båda avsnitten idag, var ju på föreläsning... fast å andra sidan var det ruskigt kul!!

Snyggast tjej och kille: Brooke och nuvarande Thorne... *mums* (förut tyckte jag Ridge). Första Rick var snygg, varför bytte de ut honom?... *mutter*

• Björkeli

Hej!!

Har en fråga till er som följt programmet de sista åren.

När jag slutade titta så var Brooke o Thorne ihop o skulle gifta sig. När jag började titta igen vart hon gravid med sin dotters man!!

Vad hände mellan Brooke o Thorne?? Ville ju så himmlans gärna att de skulle vara ihop...

Tack tack...

• ladyhawk

Thorne hörde när Brooke stod och pratade med sin dotters man (kommer inte ihåg vad karln heter). Brooke försökte få honom att bli ihop med Amber, för att familjen skulle bli av med honom, och drog parallellen med att hon själv hade Ridge som "soul mate" och menade på att Amber var *hans* motsvarighet.

Det hörde Thorne (stod utanför Brookes dörr på kontoret) och tog *bums* ut skilsmässa.

Sen vet jag inte hur det gick till (missade några avsnitt), men Brooke fick ihop det med dotterns man...

Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)