• elvatolv

Glamour! (The Bold And The Beutiful)

Ni måste säga till när de börjar igen! Jag har förmågan att alltid missa varje säsongs första veckors avsnitt. De gör ju aldrig reklam för det när det ska börja. Och rätt vad det är när några veckor har gått så ser jag det i tidningen. Så ni Glamour-fan, skriv här så fort det börjar!

• Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)
  • Moomi

Jag bor i Finland och här tycks vi vara långt före Sverige!!

• Nettan T

Kan du inte skriva lite till mig vad som hänt, är ju så nyfiken.

• TANKGIRL

Jag tror Erica är Sheila å Erics dotter.. å därav namnet... så hon å Rick är hemliga syskon så att säga...

• TANKGIRL

Jag tror Erica är Sheila å Erics dotter.. å därav namnet... så hon å Rick är hemliga syskon så att säga...

• Mirris

Nä.. Erica är väl James Warwicks (eller vad han nu hette.. psykologen) dotter!?
    Eller är jag ute o cyklar...

• Moomi

Den som inte vill veta vad som händer kan sluta läsa här!!!

Erica är Sheila och James dotter. Hon hette Mary först men sen har Sheila bytt namn på henne. Sheila vill att Erica skall lägga an på Rick och försöka bli gravid så hon får en del i klanen Forrester. Shiela gör allt för att få bort Amber. Men det lyckas till slut ändå inte.
    Brooke har sex med Deacon och blir gravid och får en dotter, Hope. Till slut får Bridget reda på det och bryter ihop totalt. Kommer dock så småningom över det och blir sams med Brooke igen.
    Ridge är son till Massimo Marone. Både han och Eric får reda på det.
    Macy kommer tillbaks och Taylor dör.

Fråga om ni vill veta mera!

• Mirris

Macy??? Hur i hela friden ska dom kunna få in henne igen??

• Sunshine78

Macy dog ju för längesen!!?

Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)