• elvatolv

Glamour! (The Bold And The Beutiful)

Ni måste säga till när de börjar igen! Jag har förmågan att alltid missa varje säsongs första veckors avsnitt. De gör ju aldrig reklam för det när det ska börja. Och rätt vad det är när några veckor har gått så ser jag det i tidningen. Så ni Glamour-fan, skriv här så fort det börjar!

• Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)
  • Moomi

Ja, alla TROR att Macy dog! Men i själva verket dog hon inte i den där bilolyckan utan hon slungades ut från bilen och sen råkade hennes pappa vara där och såg henne och tog henne med till Italien där han bor. Så Macy levde i Italien under några år för att komma bort ifrån allt i Los Angeles.

• Sofie75

Dör Taylor??
    Och så kommer såklart Brooke ragga på Ridge igen..

• Sunshine78

Låter lite som Dallas! Var det inte så att alla tror att Pam dog eller var det Bobby? Efter flera års avsnitt så var allt en dröm! Kanske fick de fler tittatsiffror så när Bobban o Pam varett kärlekspar igen?

• Elliz

ja jag har för mig att jag läste att shila kommer skjuta taylor så hon dör och ridge och brook blir tillsammans igen men sedan kommer bridget och ridge bli kära på nått sätt :=/. thorn och darla kommer få ett barn.... det är mycket rörigt det som kommer hända men mycket bra :=)

• Bambis

berätta mer såg nu att det fanns en tråd. Efterlyste den tidigare!!

• Sunshine78

Ueckk!! Ridge och Bridget! Ridge trodde ju att Bridget var hans dotter för länge sedan..incest varning på nåt vis! De har ju levt som far och dotter!

Men det är ju bra för då får Bridget lite hämnd på morsan sin som blev på smällen med Bridgets kille Deacon...

Intrigerna fortsätter...

• SandraJ

Nån som vet hur Taylor dör?

• Moomi

SandraJ:
    Det är Sheila som i misstag skjuter Taylor när hon egentligen skall skjuta Stephanie.

• SandraJ

Ahh.. ok... tackar!
    Usch man blir ju beroende av såpor var gång man är föräldraledig.

• Lenagbg

missade avsnittet i fredags... vad hände då????

Får titta på reprisen imorrn

• piffan

Har just sett Glamour...älskar detta program..Nu e det spännande

• Attol

piffan vad hände i dag?missade ju såklart!!

• piffan

Sheila "kidnappade" Amber,klippte bort hennes bojja å "planterade ut sprit o piller bredvid bojjan så polisen hittade det,nu sitter hon bunden i Sheilas o Ericas Lägenhet.

Polisen har berättat detta för Rick,men han vill inte tro på detta....

Oj så spännande...

Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)