• elvatolv

Glamour! (The Bold And The Beutiful)

Ni måste säga till när de börjar igen! Jag har förmågan att alltid missa varje säsongs första veckors avsnitt. De gör ju aldrig reklam för det när det ska börja. Och rätt vad det är när några veckor har gått så ser jag det i tidningen. Så ni Glamour-fan, skriv här så fort det börjar!

• Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)
  • Pooh

missade ju att det satt igång igen...
    ska se reprisen nu på f.m men vad hände de första avsnitten?

• Nettan T

Kan det vara så att Erica är dotter till Eric?? Han har rätt så många barn den gubben.

Lite lustigt att det typ gått 30 år i serien men de ser lika unga och frächa ut som vanligt.
    Brooke borde väl vara 50 el nåt och Stefanie måste väl vara 70 el 80.

• ladyhawk

Erica är dotter till läkaren som behandlade hennes mamma Sheila. Jag kommer inte ihåg vad han heter just nu. Dr. James Warwick kanske?

• Attol

Erica blev väl kidnappad av Sheila?Hon hette väl något annat som liten och hennes pappa var någon släkting till Forresters,tror jag

• ladyhawk

Sheila är den biologiska mamman, vad jag minns. Hon bytte namn på både sig själv och dottern. Hon hette Mary, när hon var liten, eller Margareth.

• Pånglan

Erica är dotter till Sheila och James Warwick... Sheila kidnappade James och han hade sex med henne för att komma bort.. Erica blev till men bodde sen hos James och hans fru Maggie tills Sheila kidnappade henne och stack....

• Nettan T

ja just de, nu minns jag.

vem e egentligen pappa till ridge?

• Pånglan

Massimo är pappa till Ridge.... men hela hans liv har han ju trott att det var Eric...

• Nettan T

Vet Ridge om det nu? Vet Eric om det också, hur tog de det?

Har missat Glamour i säkert 8 år men nu sååå

• ladyhawk

Jag har missat hela veckan, vad har hänt?

Svar på tråden Glamour! (The Bold And The Beutiful)