• MLB

Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..

Om du misstänker att hon överdoserat, jo du ska se till att hon får hjälp.

• MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:18:25 följande:

Min dotter är 15 år. Det var alvedonaskar och sen en iprenask.
    Det där kan vara livsfarligt, ta henne till akuten NU, innan du skriver nästa inlägg här. Vill inte läsa något av dig innan du uppdaterar att du fått henne till akuten.
  • MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:22:10 följande:

Förmodligen köpt de. Tror inte de är så noga med det..
    MLB skrev 2012-10-17 22:22:01 följande:
    Det där kan vara livsfarligt, ta henne till akuten NU, innan du skriver nästa inlägg här. Vill inte läsa något av dig innan du uppdaterar att du fått henne till akuten.

• MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:22:54 följande:

Men hon vägrar komma ut från duschen!

Hur ska jag få dit henne då? Jag funderar på att ringa hit ambulansen så får de tvnga in henne 
    Det är din dotter, du ska se till att hon får hjälp, med tvång om du måste. Att hon vägrar komma ut ur duschen är ingen ursäkt. Snälla, jag vill inte senare läsa inlägg av dig där du hittat henne livlös någonstans.
  • MLB
    Johans Pillerill skrev 2012-10-17 22:26:15 följande:
    Lås upp badrumsdörren utifrån, se över läget. Har hon svalt tabletterna har hon 2 alternativ: åka med dig in frivilligt eller bli hämtad och vårdad med tvång av ambulans och polis.
    Attt se över läget hjälper inte, hon kan få allvarliga leverskador och lyckas blåneka tills det är för sent.
  • MLB
    Johans Pillerill skrev 2012-10-17 22:29:43 följande:

Tja, menade snarast se om hon är vid medvetande, har skadat sig på annat sätt... Eller rent av sitter med alla piller i handen och inte tagit dem än (även i dessa fall verkar denna tjej behöva hjälp, men av ett annat slag).
    Ok, men till akuten ska hon oberoende vad hon sysslar med där inne.
  • MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:33:29 följande:
    Hon vägar öppna dörren!! Hon bara skriker att jag borde gå och dö och att hon hatar allting.

Vill inte blanda in polis och ambulans eftersom jag inte är helt säker på om hon tagit de.. sen så kan det bli för mkt för ´henne med polis inblandat.  
    Vad gör du här? Jag sa redan åt dig att det inte är en ursäkt att hon vägrar komma från duschen. Se till att hon får hjälp! Om hon inte svalt tabletterna, vad tror du hon gjort? Köpt dyr medicin för sina egna pengar och kastat det i sopsäcken?! Vakna nu innan det är för sent! Om du inte kallar på hjälp kommer hon att dö, det kan jag lova dig!
  • MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:36:25 följande:
    Men hur fan ska jag kunna få upp dörren?!?
    Ring efter hjälp så får det fast bryta upp dörren. Jag hoppas verkligen att din dotters liv är viktigare för dig än den där dörren. Och sluta skriva här, kalla på hjälp.
  • MLB
    MLB skrev 2012-10-17 22:37:56 följande:
    Ring efter hjälp så får det fast bryta upp dörren. Jag hoppas verkligen att din dotters liv är viktigare för dig än den där dörren. Och sluta skriva här, kalla på hjälp.
    Just nu ger du nämligen inte det intrycket.
  • MLB
    Anonym (Oroligmamma) skrev 2012-10-17 22:39:18 följande:

Men om hon inte har gjort det så visar det att jag inte tror på henne. Vi har pratat om det här med familjeteraputerna.
    Det går att fixa. Att dö av en överdos går inte att fixa.

SLUTA SKRIVA HÄR OCH SE TILL ATT HON FÅR HJÄLP!
Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..