• Lyssnare83

Junimammor 2013 Stockholm

Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?

• Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm
  • b sarah

Får jag hänga på här? Jag väntar andra barnet som än så länge är beräknat till 21 juni. Mår illa nästan jämnt och spyr några gånger om dagen. Men annars så är det bra :) är i vecka nio nu och går till Huddinge MVC. Har inskrivning den 21a men har vart där för remiss till ultraljud och hälsosamtal. Min dotter har förövrigt precis fyllt ett år och detta var inte planerat från vår sida.. :)

• 1000

Kul kul. Om en vecka ska jag göra mitt första vul. Om dom fått igång maskinen då, hehe. Den va trasig sist jag var där. 😳

V 9+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Lyssnare83

På torsdag morgon är de dags för inskrivning. Vi får väl se vad barnmorskan har att säga om det forsfarande växer ngt i mig fortfarande. Jag har haft lite blödningar, men de har inte alls varit lika rikliga som när jag har mens i vanliga fall och dessutom har de varit tre dagar kortare än vanligt.

Jag har hört att man kan blöda lite under första veckorna av graviditeten, jag hoppas att det blir en juni bebis, men annars får vi väll satsa på en höst/vinter bebis annars.

• FrökenX
    Smålands jänta i storstaden skrev 2012-11-11 18:33:57 följande:
    Jag är på andra sidan, södra men dock syd väst, älvsjö. Så det är ju en bit till tyresö ändå...
    Jag bor i Långbropark mellan Fruängen och Älvsjö, så vi bor rätt nära varandra.
  • Lyssnare83

Jag var på UL igår och fick veta att jag fått missfall. Vi hoppas på en augusti bebis istället.

Lycka till alla juni mammor!!!

• Maggiew

Hejhej! Hoppar in här, väntar vårt första barn och har beräknad bf 21 juni. Börjar faktiskt må riktigt bra nu då illamåendet börjar avta är dock mycket trött fortfarande. Bor i Haninge :)

• Maggiew

Jätte tråkigt Lyssnare83! Hoppas på bättre lycka nästa gång . Fy va jobbigt men som du säger det är ändå värt mödan ibland får man lida lite för att åstadkomma något bättre :) men hoppas det ger med sig tillsvidare!

Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm