Junimammor 2013 Stockholm
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Hej!
Bor i Sollentuna och väntar första barnet den 5 juni. Har haft en enkel graviditet utan symptom. Skönt ska jag säga! Men samtidigt så har det känts som att något har saknats för man ska ju må "dåligt" när man är gravid. Vad på RUL idag och det visade sig en pigg och frisk tjej!
I måndags var vi på RUL. En livlig frisk liten pojke som inte ville vara still för en sekund. Vi fick dock reda på att BF är den 27 maj istället för 2 juni så vi kanske inte hör hemma i denna tråd längre :)
Hej! Jag väntar mitt första barn i slutet på juni. Nygift,student och bor i Solna. Mådde illa konstant i början av graviditeten men nu har det avtagit så blir bara illamående då och då:) ska på rul nu på torsdag och är så nyfiken på att se om det är en flicka eller pojke:)
Maggan89 RUL är fantastiskt! Var i Solna?
Klara08:Ja det ska bli så spännande:)ja bor nära Solna centrum:)
Hej!
Hoppar gärna in här :) Jag är gravid i v. 19, boende i Sollentuna. RUL inkommande på torsdag, så otroligt spänd inför det.
På måndag ska vi på rul ska bli så spännande, denna gången ska vi kolla vad det blir, gjorde inte det med mina andra två men väntan är redan så lång för de blivande storasyskonen..