Junimammor 2013 Stockholm
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Usch va trist lyssnare83, hoppas ni lyckas snart igen. Jag var på ul idag, skulle egentligen göra kub test men det var för tidigt så jag fick en ny tid om två veckor. Men vad gör det när man fått se den lilla som gömmer sig där inne! Det var bara en och den sprattlade på för glatta livet :) Nu väntar jag bara på att illamåendet ska släppa klorna om mig. Har jätte svårt att äta varm mat! :S någon mat som fixar sallad, mackor och frukt men mår illa av riktig MAT?
Hej, hittade den här tråden nu..
Jag är beräknad till 12 juni, om allt går som det ska, Så V 13 på torsdag.
Var på VUL V 10 och allt pickade på som det ska och det var bara en som tur är då jag har tvillingar i min släkt på alla håll och kanter.
Det var alltså vecka 10, och nästa tid jag fick var inte förrens i slutet av Januari, Det är ju superlångt!!!
Kan man be om en tid tidigare?
Känner jag mig lite orolig då jag inte har några speciella sympton, förrutom illamåendet på morgorna, kräkningar och magen.
När man dessutom läser om alla mf på alla trådar så blir man ju knappast lugnare.
Kram till dig lyssnare83, hoppas på ett snart + för er del!!
Tack för stödet 
Tänkte bara berätta att jag är gravid igen. Jag är nu beräknad till 24 augusti 2013. Ska på inskrivning i mitten på januari.
Grattis !!
Åå lyssnare vad kul att du blev gravid igen stort grattis!! Nu är jag i vecka 12+5 så den magiska gränsen är väl nådd hoppas jag :) Känner ingenting öht, (förlåt) inte kräkts en gång, mpr bara illa när jag proppat i mig för mkt godis.. Hoppas det går bra för alla er! Kram
Hur mår ni alla såhär i juletider?
Här mår vi bara bra! Redan vecka 17 och mini i magen har gjort sig till känna ett bra tag. Hur mår ni andra? Alltid kul att höra hur andra oxå har det!
hej!
jag väntar mitt 3.de barn den 30/6 beräknat datum. hat tidigare en dotter född 05 och en son född 08 jag bor i haninge..
Jag väntar mitt första barn runt den 2 juni. Ska på ultraljud på måndag och får då reda på om det datumet stämmer eller ej. Har nu börjar känna rörelser från lilla bebisen :)