Inlägg från: KramKalas |Visa alla inlägg
  • KramKalas

- bf juli 2013 -

Smyger in här i tråden. Har bf 3dje juli lägger till mig i bflistan senare när jag har tillgång till datorn.

Detta blir mitt andra och min killes första barn.. Plussade för ett par veckor sedan och nu först har de börjat kännas verkligt har inte varit tillsammans med min kille så länge men det är ändå välkommet

• KramKalas

Smyger in här i tråden. Har bf 3dje juli lägger till mig i bflistan senare när jag har tillgång till datorn.

Detta blir mitt andra och min killes första barn.. Plussade för ett par veckor sedan och nu först har de börjat kännas verkligt har inte varit tillsammans med min kille så länge men det är ändå välkommet

• KramKalas

Ojdå dubbelpost.. Ang illamående så kan jag känna av de när jag är hungrig eller när de gått nån timme sen jag åt oavsätt tid på dygnet.. Men försvinner (som tur är) bara jag äter nåt litet, typ en banan... Som jag förövrigt aldrig gillat för, bananer alltså men nu e de så gott!!

• KramKalas

här jag bor blir alla erbjudna KUB test men vi kommer med största sannorlikhet inte göra de.. Dock har de infört ännu ett UL sedan jag väntade min son som snart fyller 3år. Så första UL görs nångång under vecka 9-11 och sen nästa runt vecka 17 och sista i vecka 37

• KramKalas
    Laconian: BF 26 juni 2013 (Andra barnet)
    MarieOlisan85
    : BF 1 Juli 2013 (Tredje barnet )
    MalinTherese: BF 1 Juli 2013 (Andra barnet )
    Rebban: BF 29 Juni - 1 Juli 2013 ( Första barnet )
    BillieJean91: Bf 1 Juli 2013 (Tredje barnet )
    Jane Doe: Bf 1 Juli 2013 (Första barnet )
    Lillasyster82: BF 1 Juli 2013 (Första barnet )
    hönapöna77: BF1 Juli2013 (Andra barnet )
    Jes55: BF 2 Juli 2013 ( Första barnet )
    Lizan: BF 2 juli 2013 (Första barnet)
    smööla: BF 2 juli 2013 (första barnet)

Fåret :BF 3 Juli 2013 (Fjärde barnet)
    KramKalas:BF 3 Juli 2013 (andra barnet)   
    smulanss:
    BF 4 Juli 2013 (andra barnet)
    Jelu: BF 5 juli 2013 (andra barnet)
    Toja: BF 5 Juli 2013 (första barnet)
    Jeeeenny: BF 6 Juli 2013 (andra barnet)
    Chelley: BF 6 juli 2013 (första barnet)
    Saga09: BF 6 Juli 2013 (andra barnet)
    Lillan82: BF 8 Juli 2013 (andra barnet)
    Brumma: BF 11 Juli 2013 (andra barnet)
    Skogsälva74: BF 11 juli (femte barnet)
    Flisan85: BF 12 Juli 2013 (Första barnet) 
    Coolamamman83: BF 13 juli (fjärde barnet)
    Ebbalie: BF 14 juli 2013 (andra barnet)
    Lilja1111: BF 14 juli (tredje barnet)
    Babylängtar: BF 10 Juli (första barnet)
    Cecilia913: BF 15 juli (tredje barnet)
    Fiamedbarn: BF 17 juli (andra barnet)
  • KramKalas

Har inte så mycket illamående men känner av de till o från under hela dagen... De som funkar överlägset bäst för mig är att äta banan!!

• KramKalas

idag har jag o pappan varit på inskrivning på MVC.. och tid bokad för UL om 2½vecka.. ser sååå fram emot de.. att få se att de finns nåt där.. får ibland känslan av att jag e nog inte gravid utan bara lurat alla även om jag har symtom.. tror de blir mer verkligt när (om) vi får se ett litet hjärta picka

• KramKalas

Jag har börjat må allt mer illa.. Eller egentligen inte illa utan mer ingen matlust o klump i halsen o bara tanken på mat ger mig obehag.. O de som hjälper är att äta.. Huuu

• KramKalas
    Ello1 skrev 2012-11-20 18:39:40 följande:
    Heeej! 

Jag är också beräknad i mitten av juli! Första barnet=)

Som student så har jag lyxen att kunna vila på soffan med skollitteraturen, och har inte så mycket föreläsningar. Men jag känner faktiskt ingenting... förutom ömma bröst. Nästan lite tråkigt haha..

Någon som har berättat om nyheten till utomstående än? 

Jag har berättat för min mamma och pappa men ingen annan vet än.. Vill iaf vänta till efter UL som jag ska göra i vecka 10
  • KramKalas
    Lillasyster82 skrev 2012-11-23 09:48:03 följande:

Skönt att allt såg bra ut! När man väl se/höra hjärtat ticka, är det inte då större chans att allt går bra hela vägen då?! Spännande att få se lilla pyret snart igen! Själv ska jag ha inskrivning snart (1,5 vecka kvar) men antar att jag inte får se och höra något så... Får ibland känslan av att jag inte är gravid och att jag bara fått för mig det och så kommer det upptäckas på UL typ i v 18 att det inte är något...

samma känsla har jag.. att jag bara lurat alla och mig själv.. att det inte är nåt där.. men nån mens har inte dykt upp o gravsymtomen kvarstår.. dock har jag inte mått illa på två dagar nu..

jag är såååå salt sugen.. saltgurka på varje macka.. nom nom  
Svar på tråden - bf juli 2013 -