- bf juli 2013 -
Du kan nog vara helt lugn.. Tror INTE bebisen tagit skada av de. Drick ett glas iskallt vatten eller en kopp varmt te och lägg dig ner.. Då brukar iaf min bebis komma igång
Du kan nog vara helt lugn.. Tror INTE bebisen tagit skada av de. Drick ett glas iskallt vatten eller en kopp varmt te och lägg dig ner.. Då brukar iaf min bebis komma igång
Just nu ligger jag på en säng på sjukhuset och gör glukosbelastning. Ett blodprov kvar om 20min ungefär.. Sen får jag äntligen ÄTA!!! Har också börjat få sammandragningar dock gör inte mina ont. Och rejält förkyld har jag varit i ett par veckor nu. Tror sammandragningarna beror på att jag hostar typ konstant.
Har lite funderingar men inga klara namn. Min förstfödda heter Eddie så nåt som passar till, dvs kort (utan smeknamn) och lätt att uttala.. Är lite inne på Elton om de blir en pojke
här jag bor upplever jag att "alla" döper sina flickor till Maja.. jag tycker flicknamn är svårare, kanske för att jag har flera favorit pojknamn kvar sen sonen skulle döpas.. men har fastnat lite för Alva, Elvira eller Ayla
vad jag läst mig till ska man känna bebisen dagligen från v26.. jag är nu i vecka 29 och ibland kan jag tycka bebis är lite väl lugn men så känner jag en liten liten spark innåt. brukar känna mig lugn då eftersom jag vet att de inte känns lika mycket
ja andningen har jag börjat känna av.. iaf när jag ska försöka göra nåt.. fogarna bråkar lite grann också men mest när jag trotsar och går på långpromenader fast jag vet att jag inte kan..
Har ont lite överallt mest hela tiden känns de som och svullnaden denna graviditet är rätt jobbig tycker jag.. har börjat få problem med att händerna domnar bort på nätterna..
vad har ni andra tänkt skaffa för barnvagn? var över till sverige (bor på Åland) i torsdags med sambon och kikade runt på vagnar.. dock är det en djungel :)
roligt med vagnfunderingar :) och sen är det ju färgen också! :) Crecent comfort finns i svart denim som jag tyckte var skit snyggt... annars är jag lite inne på grå eller brun