- bf juli 2013 -
Jag var på massage i vecka 22 förra gången, utomlands och på ett turkiskt spa :) Hård bänk men de såg till att vara försiktiga och frågade hela tiden om det gick bra. Fick extra handdukar att pallra upp med
Jag var på massage i vecka 22 förra gången, utomlands och på ett turkiskt spa :) Hård bänk men de såg till att vara försiktiga och frågade hela tiden om det gick bra. Fick extra handdukar att pallra upp med
Hur stor är era magar? Någon som vill bidra med magbild = ) ?
Ääh.. alla magar är fina, med eller utan spindelnät ;) man får se det som en da vinci-målning som barnet gjorde inifrån magen- mina bristningar kom istället över lår och bröst.........
oroa dig inte i onödan, lätt att säga men väldigt bra. Oroar du dig nu kan du ju ändå inte göra nåt eftersom du inte vet vad det är du ska oroa dig för. Om allt är bra så var oroandet helt i onödan, om nåt skulle vara fel så kan du ändå inte göra nåt åt det just nu utan bara bra att få reda på det i tid :) Flummigt men hoppas du förstår =)
Du har rätt att veta kön om de råkar se det men koncentrera dig på och låt undersökningen i första hand få kolla att allt ser bra ut utan stress.
Drick en kopp te, lös ett korsord eller tvätta håret ;) sen åker ni iväg och får se bebisens gömma!
Grattis Onroadrocky! Underbart att få se sitt barn och tjuv-hälsa på lite =)
Tredje omgången med svamp i underlivet nu... SUCK!!! Inget hjälper!