Beordrad att raka underlivet
Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?
Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?
Men självklart hade jag gjort det. Med ett leende!
Jag hade trott han blivit sinnessjuk. I ett förhållande så kan ingen beordra dem andre vare sig det ena eller det andra. Sen har den allmänna könshårsfobin gått helt över styr, Vem orkar bry sig om lite hår?!
Vadå vem orkar bry sig om hår? Det är ä c k l i g t
Beordra? Eh? Aldrig!
Be? Kanske fundera på saken någon enstaka gång.
Åh så härligt! Han har en tanke, en fantasi om vad han vill uppleva. Klart jag rakar mig. Och njuter sen av hans uppskattning, och av att kunna tillfredsställa hans önskan. Precis så som en innerlig relation ska vara.
Alltid rakad.. Vem vill ha hår i munnen när man går ner på nån lixom,skulle inte uppskatta själv att få hår i munnen när jag sög av en kille..
Rakar mig helst inte, har gjort det en gång (utan påverkan av någon karl), och jag skämdes som en hund och hoppades att jag inte skulle behöva sjukvård så att någon skulle se mig i det skicket.... Ugah, liksom). MEN om min nuvarande (magnifike!) älskare skulle beorda mig att göra det, skulle jag inte kunnat göra annat än att raka mig.
Och sedan hålla mig inomhur ett par veckor. Hade varit lätt värt det.
Jag gillar behåring, på kvinnor och män. Ett (eller sjutton) pubishår i munnen får man räkna med.
Beordra?! Om han bad mig däremot....
Jag hade rejsat in i duschen och greppat rakhyveln med detsamma. Jag menar, det ligger väl en tanke bakom och jag förutsätter att det ger utdelning efteråt så att säga
Nu bryr sig inte min sambo om ifall jag är renrakad eller inte, det får gärna vara lite mjukt lagom långt för hans del. Men om han skulle få för sig att "shit vad kåt jag skulle bli om hon gick in och rakade sig NU" ja, då skulle jag inte vara sen att hänga på. Jag gillar att bli beordrad