• Anonym

Beordrad att raka underlivet

Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
    Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?

• Svar på tråden Beordrad att raka underlivet
  • Ermenegildo

Herregud vad en del är stingsliga. Den typen av lekar ingår väl ändå i ett någorlunda levande sexliv. Eller känner ni er kränkta av det?

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • NHult
    Ermenegildo skrev 2012-10-30 17:45:28 följande:
    Herregud vad en del är stingsliga. Den typen av lekar ingår väl ändå i ett någorlunda levande sexliv. Eller känner ni er kränkta av det?
    Undrar samma, tror ungdomen av idag är lite känsliga
    eller så försöker de små flickorna bara spela macho på internet.
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym

Ha ha, hade någon beordrat mig att raka mig så hade jag beordrat honom att använda ytterdörren och lägga nycklarna på köksbordet. Suck.

• NormaJean
    Niffan skrev 2012-10-27 11:29:39 följande:
    Beordrar????!!!!
    Den dagen har gör det, DÅ kan ha fara åt helvete!Demon 

Håller helt med!! Jag rakar mig helt ibland men ibland tycker jag det är skönt att bara låta allt vara!
  • Smartie
    Ermenegildo skrev 2012-10-30 17:45:28 följande:
    Det beror ju på om det verkligen är en "beordran" eller en del av ett sexuellt rollspel som båda gillar.

Jag rakar mig redan, men inte helt för mitt underliv mår inte bra av det. Håret finns där av en anledning. Ingen man har någonsin klagat på det. Däremot får de gärna BE eller ÖNSKA, men det är en annan sak  
  • Proppset
    NHult skrev 2012-10-30 18:22:29 följande:
    Undrar samma, tror ungdomen av idag är lite känsliga
    eller så försöker de små flickorna bara spela macho på internet.
    Jag tippar på det senare.
  • Planerar smått 14

Skulle aldrig i helvete raka mig mellan benen för en annan killes skull, den tiden är förbi där en annan person ska befalla mig hur jag ska vara för att behaga honom efter att ja haft en sådant förhållande *spyr när när jag tänker på det*

• Ermenegildo
    Smartie skrev 2012-11-01 19:46:23 följande:
    Det beror ju på om det verkligen är en "beordran" eller en del av ett sexuellt rollspel som båda gillar.

Jag rakar mig redan, men inte helt för mitt underliv mår inte bra av det. Håret finns där av en anledning. Ingen man har någonsin klagat på det. Däremot får de gärna BE eller ÖNSKA, men det är en annan sak  
    OK, vill du att din man ska säga: "Sära på benen!" eller "Snälla du, vill du vara vänlig och sära på benen så är du jättegullig!"?

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Bianca 393
    Ermenegildo skrev 2012-11-01 19:59:38 följande:
    OK, vill du att din man ska säga: "Sära på benen!" eller "Snälla du, vill du vara vänlig och sära på benen så är du jättegullig!"?

Löjlig liknelse.
  • Ermenegildo
    Bianca 393 skrev 2012-11-01 20:01:58 följande:
    Löjlig liknelse.
    Löjlig kritik av min liknelse.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
Svar på tråden Beordrad att raka underlivet