• Anonym

Beordrad att raka underlivet

Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
    Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?

• Svar på tråden Beordrad att raka underlivet
  • GladaFrun

I en sund relation beordrar man inte varandra till någonting

• Anonym (Asgarv)

Skulle garvat åt honom och påmint honom om att vi inte "beordrar" varandra saker i vår familj. Hade han bett om det på ett respektfullt sätt, alternativt berättat att han drömde om det det skulle jag kanske övervägt det. Förmodligen inte gått med på det för satan vad det kliar! 

• Philippa

Då skulle jag beorda honom att gå ut genom dörren!

• Jeff

Jag reagerar mycket dåligt på att bli beordrar något öht.

• Anonym

Hahaha den va bra:) kan inte sluta skratta:)

Philippa skrev 2012-10-26 15:11:54 följande:
    Då skulle jag beorda honom att gå ut genom dörren!

• PrimitivMan
    GladaFrun skrev 2012-10-26 15:08:58 följande:
    I en sund relation beordrar man inte varandra till någonting

Beror väl på ifall beordrandet är del av det sexuella "spelet" och något som båda gillar.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • 1464

Jag skulle gjort det, och bett han följa med.

Fast nu är vi båda rakade så det behövs inte.

• Anonym

Tja, jag skulle säga att "om jag ska raka mig så får fan du ta och göra det också, så kom här!" 

Nu rakar vi oss båda två i detta förhållande, men vi beordrar inte varandra och kan ligga på latsidan ibland ;) Så det kan vara en buske på mig nån gång i månaden och han rakar sig mer sällan så han har väl en djungel oftast, rakar sig kanske var tredje månad :p

• Anonym

Ok, min tanke är/var att det är ett litet spel och att mannen (jag) tänder på detta med rakat.

Allt görs såklart med glimten i ögat.

Ni som svarat nekande här ovan, ändrar detta er syn på detta?

• Anonym
    "Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?"
    Detta är ju en märklig mening. Det borde vara "Rakar ni er som han kräver eller blir du sur?"
    Det har ju inget med att göra sig fin att göra. Om man sj tycker att man är fin orakad så lär man ju inte se det på det sättet.
Svar på tråden Beordrad att raka underlivet