• Anonym

Beordrad att raka underlivet

Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
    Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?

• Svar på tråden Beordrad att raka underlivet
  • Anonym

Ingen man är i den positionen att han kan beordra mig till någonting!! Herre Gud. Försök beordra......så får ni se vad som händer.

• Kråkakråka

För mig är beordra en sån sak detsamma som "du duger inte som du är". Man kommer längre med morot än med piska. Jag skulle nog (om jag känner mig rätt) svara nåt i stil med: visst. När du rakat pungen och armhålorna.

• The Doctor
    Anonym skrev 2012-10-26 15:08:05 följande:
    Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen. Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?
    Beordrar? Jag skulle be honom flyga och fara.
  • Tom Araya
    m0desty skrev 2012-10-26 19:48:13 följande:
    Jag hade trott han blivit sinnessjuk. I ett förhållande så kan ingen beordra dem andre vare sig det ena eller det andra. Sen har den allmänna könshårsfobin gått helt över styr, Vem orkar bry sig om lite hår?!
    Där har du ju helt fel. I förhållanden med en dominant och en undergiven fungerar det utmärkt.
  • EnGladPingvin

Jag hade skrattat lätt och tagit för givet att han skämtade. I vårt förhållande beordras ingenting. Dessutom vet han vad jag tycker om att raka underlivet och att det aldrig kommer ske. Att han själv sagt att han tycker rakade underliv ser komiska ut och inte det minsta sexiga hade gjort att jag ännu mindre hade tagit det på allvar.

• Anonym

vadå beordra?
    Nej då skulle jag snäsa åt honom att det bestämmer inte han.

Om vi däremot var på lite lekhumör och han frågade snällt med ett litet leende i mungipan, då kanske jag skulle gå med på det:)

• Anonym (Megan)
    m0desty skrev 2012-10-26 19:48:13 följande:
    Jag hade trott han blivit sinnessjuk. I ett förhållande så kan ingen beordra dem andre vare sig det ena eller det andra. Sen har den allmänna könshårsfobin gått helt över styr, Vem orkar bry sig om lite hår?!
    Tom Araya skrev 2012-10-27 04:08:05 följande:
    Där har du ju helt fel. I förhållanden med en dominant och en undergiven fungerar det utmärkt.

Ja, i sinnessjuka förhållanden...
  • TantMy

Beordrar????!!!!
    Den dagen har gör det, DÅ kan ha fara åt helvete!Demon 

• Muffins i magen

Då skulle jag beordra honom att följa med och raka huvudet samtidigt så jag slipper ha sex med en Monchichi.

Svar på tråden Beordrad att raka underlivet