• Anonym (undrande)

porr ISTÄLLET för knulla

Jag undrar bara hur de grabbarna tänker som prioriterar porr+runk framför att knulla med frugan, då det samtidigt tar en halv dag för dom att "ladda om". Det har dykt upp i flera debatter, att dessa finns. Har ni tröttnat eller orkar ni bara inte tillfredsställa någon annan? Handlar det enbart om ett beroende som vissa hävdar?

• Svar på tråden porr ISTÄLLET för knulla
  • pontus1992

stackars er kvinnor som har en man som tar en halvdag på sig att "ladda om" 

• pontus1992

Kolla på porr tillsammans och gör det till ett förspel.

• Anonym (kvinna)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 08:44:23 följande:
    stackars er kvinnor som har en man som tar en halvdag på sig att "ladda om" 

Hehe...kanske du också har när du blir äldre???
  • pontus1992
    Anonym (kvinna) skrev 2012-10-29 08:48:29 följande:

Hehe...kanske du också har när du blir äldre???
    då byter jag ut honom NÄÄ skoja bara..
  • Anonym

Det kan väl finnas flera anledningar till detta, som att han kanske inte tänder så mycket på henne eller att han har nån fantasi eller fetish som han får utlopp för i porren.

• Anonym (kvinna)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 08:47:58 följande:
    Kolla på porr tillsammans och gör det till ett förspel.

VARFÖR ska man göra det? Har man inte jävligt dåligt med lust till varandra om man behöver det?
  • Anonym (gjgku)

Kolla följande video, "förklarar" hela saken. Eller ja, enligt han föreläsaren. Men det är ett enormt experiment och låter som en rimlig förklaring. 

• Sirendes

Jag skulle kunna tänka mig att testa att kolla på porr tillsammans men om porr skulle på något sätt gå ut över sexlivet på något negativt sätt över huvud taget skulle jag absolut inte vara ok med det.. Hade en bekant ett tag, han var väldigt ung (hemskt att unga människor ska bli förstörda, kanske för livet?) som inte kunde ha sex med sin tjej utan att se på porr samtidigt - annars slaknade den bara! Jag var i övre tonåren när vi pratade, han knappt 20. Sedan dess har jag varit "livrädd" för vad porren kan göra med män och relationer. Gör mig så ledsen å kvinnans vägnar att tänka på dessa par.. Det är ju viktigt för relationen att man tänder på varandra och att man tänder relativt lätt på varandra...

• pontus1992
    Anonym (kvinna) skrev 2012-10-29 08:56:46 följande:

VARFÖR ska man göra det? Har man inte jävligt dåligt med lust till varandra om man behöver det?
    NÄÄ det behöver man väl inte ha.. det är ju inte några direkta snyggingar i porrfilmer så det är ju sexet som är det som är upptändande och inte aktörerna..
  • Anonym (gjgku)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 08:59:30 följande:
    NÄÄ det behöver man väl inte ha.. det är ju inte några direkta snyggingar i porrfilmer så det är ju sexet som är det som är upptändande och inte aktörerna..
    Har inte följt diskussionen men var bara tvungen att fråga, vad för porr kollar du på?! Finns jätte mycket porr med både snygga tjejer och killar :/ Jag kollar själv för sexets skull som du säger, och bryr mig inte så mycket om hur snygga dom är, men min kille kolla bara om dom är snygga och om det är bra videokvalite, och då är dom alltid riktigtriktigt snygga.
Svar på tråden porr ISTÄLLET för knulla