• Anonym (undrande)

porr ISTÄLLET för knulla

Jag undrar bara hur de grabbarna tänker som prioriterar porr+runk framför att knulla med frugan, då det samtidigt tar en halv dag för dom att "ladda om". Det har dykt upp i flera debatter, att dessa finns. Har ni tröttnat eller orkar ni bara inte tillfredsställa någon annan? Handlar det enbart om ett beroende som vissa hävdar?

• Svar på tråden porr ISTÄLLET för knulla
  • Anonym (kvinna)
    Sirendes skrev 2012-10-29 08:59:13 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig att testa att kolla på porr tillsammans men om porr skulle på något sätt gå ut över sexlivet på något negativt sätt över huvud taget skulle jag absolut inte vara ok med det.. Hade en bekant ett tag, han var väldigt ung (hemskt att unga människor ska bli förstörda, kanske för livet?) som inte kunde ha sex med sin tjej utan att se på porr samtidigt - annars slaknade den bara! Jag var i övre tonåren när vi pratade, han knappt 20. Sedan dess har jag varit "livrädd" för vad porren kan göra med män och relationer. Gör mig så ledsen å kvinnans vägnar att tänka på dessa par.. Det är ju viktigt för relationen att man tänder på varandra och att man tänder relativt lätt på varandra...

Ja, det finns ju väldigt många sådana exempel här på FL. Killen klarar inte av ett vanligt sexliv längre. Jag tror det handlar om man att brister i förmågan att tända på sex utan yttre stimulans.
  • Anonym (kvinna)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 08:59:30 följande:
    NÄÄ det behöver man väl inte ha.. det är ju inte några direkta snyggingar i porrfilmer så det är ju sexet som är det som är upptändande och inte aktörerna..

Jo men om man nu har sex med sin partner, varför inte fokusera på det??? Det är ju som att man inte kan njuta av att äta den mat man har på tallriken för att man måste kolla på andra som äter eller lagar mat samtidigt.
  • pontus1992
    Anonym (gjgku) skrev 2012-10-29 09:04:39 följande:
    Har inte följt diskussionen men var bara tvungen att fråga, vad för porr kollar du på?! Finns jätte mycket porr med både snygga tjejer och killar :/ Jag kollar själv för sexets skull som du säger, och bryr mig inte så mycket om hur snygga dom är, men min kille kolla bara om dom är snygga och om det är bra videokvalite, och då är dom alltid riktigtriktigt snygga.
    de lilla heteroporr jag sett handlar det bara om stora kukar och stora pattar på aktörerna evt stora muskler och blonda bimbos.. fast några snygga har jag nog aldrig sett..
    gayporr hmm visst finns väl några få produktionsbolag som har snygga twinkkillar men nja sällan det är några som faktsskt är snygga
  • pontus1992
    Anonym (kvinna) skrev 2012-10-29 09:11:20 följande:

Jo men om man nu har sex med sin partner, varför inte fokusera på det??? Det är ju som att man inte kan njuta av att äta den mat man har på tallriken för att man måste kolla på andra som äter eller lagar mat samtidigt.
    jag sa att man skulle använda det som förspel inte som Mirandas porrkille i sex and the city.. när man börjar knulla då stängs fan porren av.
  • Anonym (kvinna)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 09:13:21 följande:
    jag sa att man skulle använda det som förspel inte som Mirandas porrkille i sex and the city.. när man börjar knulla då stängs fan porren av.

Det är ju inte alla som stänger av....
  • Sirendes

Jag har varit i tre längre relationer och den kille som hade absolut högst och starkast lust under alla de år vi var ett par var den som aldrig kollat på porr. Trots att han var äldst.. Den som onanerat mest under ungdomstiden var den med absolut svagast lust.

• Anonym (kvinna)
    Sirendes skrev 2012-10-29 09:17:24 följande:
    Jag har varit i tre längre relationer och den kille som hade absolut högst och starkast lust under alla de år vi var ett par var den som aldrig kollat på porr. Trots att han var äldst.. Den som onanerat mest under ungdomstiden var den med absolut svagast lust.

Tänk om killar fattade det också????
  • Sirendes

Sistnämnde var också den som tappade lusten tidigast i relationen, den enda som "slaknade" mitt i utan anledning och den enda som hade problem med att komma.

• Sirendes

Ja, så slapp de utsätta den som älskar dem mest för sviterna och kanske gå miste om en relation som kunde blivit livslång och lycklig!

• AngelandDevil

Jag håller faktiskt med "pontus1992"! Människorna i porrfilmerna är verkligen inte mycket för ögat. Det finns undantag uppenbarligen och smaken är som baken men överlag så tittar jag på det för sexets skull. Och jag tycker det låter som en god idé att använda porr som förspel om båda finner porr upphetsande. Jag tycker att porr hjälper till att egga upp och får spratt på fantasin. Det är dock väldigt avgörande hur man är som person och vad som tänder just en själv.

Till TS ursprungliga fråga så har jag svårt att förstå det också. Om min karl här hemma skulle säga att han föredrar att runka framför porr än att ha sex skulle jag inte tro mina öron. Ta honom till psyket en sväng kanske? Nu är det väl så att maken älskar sex överlag och skulle välja det alla gånger än en handtralla. Att man runkar framför porr för att man inte har mycket sex eller känner att man vill komplettera sexlivet är ju en sak men istället för sex? Hmm...

Svar på tråden porr ISTÄLLET för knulla