• Tom Araya
    Hemlig123 skrev 2013-02-10 10:13:07 följande:

Hur blir man med i dessa trådar?
    Du går in via länkarna i mitt förra inlägg och ansöker. Dock är det lång kö för killar nu medan tjejer kommer in direkt. Vi strävar ju efter en jämnare könsfördelning i gruppen.
  • Tom Araya
    Anonym (Hunter) skrev 2013-02-10 14:03:50 följande:
    Jaha då ger man sig in även här då :) jag har lite större c-kupor som sitter väldigt högt upp, har alltid kunnat gå utan bh och många tror de är opererade (vilket de inte är) utåt sett ser de väl bra ut då de som sagt sitter högt och inte visat minsta tendens till häng,

så problemet då? De förändras inte i storlek även när jag går ner väldigt mycket och är fasta, min mamma som ammat flera barn har exakt samma sak och trots hennes 50 år (snart) så är de fasta och runda och sitter högt uppe. i tonåren fick jag lite problem med axlarna och ville göra en bröstförminskning men enligt läkaren fanns det en förklaring till att mina bröst var som de var, och det är att bröstkörtlarna som normalt sett växer när man är gravid redan var fullt utvecklade och att storleken på mina bröst, dess form osv inte beror på "fett" som bröst annars till största del består av, därför skulle en eventuell bröstförminskning vara komplicerad och inte att rekommendera. Mamma bekräfta detta då hennes bröst aldrig växte när hon väntade barn och aldrig blev mindre efter att hon ammat. Mamma har trots sina 50 år fortf väldigt fasta och fina bröst där bröstvårtorna står ut och pekar neråt.

Även om det utåt sett ser bra ut så har det medfört vissa problem för mig, eftersom de sitter högt så läggs all belastning på axlarna och inte hela ryggen som för normala kvinnor, vidare hatar jag när jag ligger på rygg eftersom de då pekar rakt uppåt istället för att glida lite åt sidan som hos normala kvinnor vilket jag tycker är snyggt.

En annan sak som jag stör mig på är att de aldrig kan bli mindre, försökte med diverse bantningskurer när jag var yngre trots att jag aldrig varit överviktig i hopp om att de skulle minska i storlek. Samt ständigt utfrågas om de är fejk

Enda fördelen är väl att de aldrig kommer att hänga och jag kan ha på mig vilka kläder, klänningar, bikinis jag vill utan att vara orolig för hur det ska se ut, detta hade jag dock bytt ut mot hängiga bröst vilken dag som helst mot lite mer normala bröst, blir alltid lite avis när man är på badhus och ser andras lite mer hängiga då jag associerar det till mer hälsosam kroppsform....

är det ett sådant svar man ska ge här eller är det bilder ni vill ha?
    Eftersom beskrivningen låter nästan FÖR BRA Skrattande så tycker jag bilder talar bäst.Flört

Fast sådana tuttar gör sig väl bäst utan något som täcker men det gillar inte FL...inte här i alla fall...Flört
  • Tom Araya

Varför sitta i en bröst-bild-tråd och dryga sig över att tjejer lägger upp bilder på sina bröst, liksom?

Verkligen lågvattenmärke om man söker bekräftelse och uppmärksamhet.

• Tom Araya
    Smecker skrev 2013-02-19 14:04:37 följande:
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
    Ingen citerad= man tar åt sig utefter vad man förtjänar
  • Tom Araya

...och så ett gäng anonyma som likt gläfsande mopsar runt en gammal kärring bara inte kan hålla tyst...

• Tom Araya
    Anonym (69 :)) skrev 2013-02-19 23:45:02 följande:
    Tråkigt... jag älskar mina bröst och tycker att de är ännu finare på bild som jag visade upp här...men det var tydligen fel gjort av mig. 
    Skit i vad folk tycker om det!

Du är alltid välkommen till vår medlemsgrupp där vi har god stämning. Solig
  • Tom Araya
    LadyKafka skrev 2013-03-29 23:44:46 följande:

Härligt fyllig byst med ett krondike man kan drunkna i.Tungan ute Flört Solig

Påminner om en kvinna jag känner till sedan tidigare...Drömmer
  • Tom Araya
    LadyKafka skrev 2013-03-30 00:04:46 följande:
    Tackar! SkålSkrattande
    Hoppas det var en trevlig kvinna då {#emotions_dlg.djavulsk}  
    Det var/är det.Solig
    Ingen jag träffat men hon brukade hänga här...Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (höhö) skrev 2013-03-30 12:05:19 följande:
    Jag vill med lägg ut bild men jag är nog lite för feg xD
    För feg att t.o.m. för att lägga upp bild anonymt?
Svar på tråden MIna bröst