• Tom Araya

MIna bröst

telgebo skrev 2013-01-14 00:44:30 följande:
    Åhh det gick ha ha men nu fegar jag ur för alla har ju snyggare bild än jag och inget naket heller och mycket snyggare tuttar än jag
    Om alla resonerade så skulle vi inte ha en enda bild här.
  • Tom Araya
    telgebo skrev 2013-01-14 02:02:10 följande:

Nej men alla här har ju större än jag så.

Skulle gärna vilja veta vad tjejerna som lägger in bilder här har för BH storlek.
    INGEN kan säga att ALLA här har större, fastare, plattare, hängigare e.t.c. Det är vad du inbillar dig.
    Men vill du inte så slipper du, inget tvång här.Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Linda) skrev 2013-01-14 07:20:35 följande:
    Vilken trevlig tråd :)
    Ja, visst är det Solig och ännu trevligare blir det när vi får din bild! Flört
  • Tom Araya
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

Troligen blev bilden anmäld av någon moraltant, då är de ganska hårda. Skrikandes

Dina bröst och bröstvårtor verkar gjorda i stålFörvånad, de skriker på min uppmärksamhet och Flört....nä, jag tänker bara "rena" tankar om dig...Skrattande

Tack för kanonläcker bild! Skål {#emotions_dlg.flower} Solig
  • Tom Araya
    linda2008 skrev 2013-01-14 10:42:08 följande:
    Hur gör jag för att posta en bild?
    Bilden måste finnas i datorn, går ej att ladda upp via telefon.
    Har du tagit bilden med telefonen så mejlar du den till dig själv och sedan laddar upp den från datorn.
  • Tom Araya
    Alexia skrev 2013-01-14 20:49:34 följande:

Efter att ha fått lite skäll så håller jag mig till lite mer påklädda bilder, iallafall ett tag ;)
    Du ljuvliga...Flört Solig Det enda som inte riktigt passar min smak är det lite väl korta håret, annars är du otroligt fin.Solig
  • Tom Araya
    Mattias39 skrev 2013-01-15 14:52:22 följande:

Mmmm...härliga "lökar"!!! Tungan ute

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset... Skrattande
    Haha...håller med i varenda ord! Flört
  • Tom Araya
    peridoten skrev 2013-01-15 16:04:16 följande:

Får hoppas att min mera påklädda vild får vara kvar längre och ber om ursäkt för den usla kvaliten på bilden {#emotions_dlg.flower} 

Mej oj, fröken perodoten!? Vilken bild! Förvånad Ja, bildkvaliten var inget vidare men avstånd, vinkel, objekt och dess inramning är kanonbra! Så läckert och fint! Flört {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
  • Tom Araya
    peridoten skrev 2013-01-15 16:17:53 följande:
    Härligt att höra! Ovant att se en påklädd bild? Hahah ;)
    Tack! {#emotions_dlg.flower}  
    Tyvärr kan jag inte längre se dina tidigare bilder, jag tror du får påminna mig...Flört
Svar på tråden MIna bröst