• Tom Araya
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-21 19:44:25 följande:
    Har storlek 70 D men det är inte så stort som det låter. I bh är de snygga men utan bh ser man att de inte är symmetriska. Det ena är lite större och hängigare och vårtgården är mkt större än hos det andra bröstet. Tycker det är fult mening har funderat på att operera men min sambo gillar dem och jag är så känslig att jag kan komma av att han suger på dem, vill inte riskera att en operation förstör det!
    Sista meningen tycker jag var bra tänkt och din sambo har säkert rätt i att de är fina nog.Solig

En bild kanske? Flört
  • Tom Araya
    EllinorE skrev 2013-01-21 19:57:57 följande:
    85E runda fasta, fina och stolta! :D Jag är väldigt stolt över hela min kropp! Men brösten är definitivt de som gör intryck på folk!
    Trevligt att du trivs med dina bröst, vågar du lägga upp en bild? Flört

Jag hade hoppats på att även du som person gör intryck på folk...Rynkar på näsan Flört
  • Tom Araya
    EllinorE skrev 2013-01-22 16:24:25 följande:
    Ja jag menade faktiskt bortsett från min personlighet! 

Där har vi dom!
    Härligt med folk som har fin personlighet OCKSÅ....Solig
    ...och nu förstår jag vad du menar med brösten....Flört
  • Tom Araya
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:10:30 följande:
    Äh, man får titta på bilderna och inte ge allt för många kommentarer..det tar bara plats här i tråden.
    Heheh jag förstår att ni män inte har något att ladda upp - Mina bröst hur skulle det se ut  
    Du, jag är faktiskt rädd för att bli avstängd/få varning som några här innan där deras bilder plockades bort.. 
    Mattias39 skrev 2013-01-23 09:16:02 följande:

Jag förstår det....bättre att hålal det på godkänd nivå...Men man kan ju få drömma ändå... Drömmer
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:21:38 följande:
    Vi får se jag kanske bryter mot reglerna och då slipper du drömma..
    Mattias39 skrev 2013-01-23 09:32:24 följande:

Skrattande
    Då får du hojta till isåfall så att jag inte missar den innan den ev. tas bort... Flört
    Det finns en tråd för oblyga som vill slippa ta risken att bli avstängda...Flört Solig

• Tom Araya
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

Hahaha...du gillar "living on the edge" va!? {#emotions_dlg.djavulsk} Flört

Ruskigt fina bröst har du i alla fall! Förvånad Solig
  • Tom Araya
    telgebo skrev 2013-02-03 13:25:18 följande:
    Då är det lika olagligt att lägga in avatarer då som man inte taget själv. Ser många varje dag här som snott avatarer på typ nån kändis speciellt killar har det för att de tror patatetiskt att tjejer ska tro att killen ser ut så.
    Att sno/låna bilder är alltid tveksamt men något man kan komma undan med om det är uppenbart att personen inte försöker utge sig vara den som är på bilden.

Har du Kalle Anka i din avatar så är det uppenbart att du lånat den bilden och inte försöker utge dig vara den på bilden.
  • Tom Araya
    telgebo skrev 2013-02-03 13:55:35 följande:

Ja det fattar ju alla men många tex du har ju en snodd bild av en hårdrocksmedlem vid namn Tom Araya och inte en bild på dig själv eller som du tatt med egen kamera.

Jag har också en snodd bild som avatar, men det hade jag aldrig förr då la jag alltid upp bild på gravidmagen eller på mitt barn, men tycker inte bilder på barn har att göra på sexsnack sidor.
    Eftersom Tom Araya är känd (och det står även i min presentation att jag lånat bild och namn) så är det uppenbart att bilden är lånad, likaså om man har en bild av Brad Pitt eller Hillary Clinton i sin avatar.

Men om jag bara har en bild av Brad Pitts snorre så är det inte längre uppenbart att bilden är lånad utan folk kommer att ta det för att vara min snorre.
Svar på tråden MIna bröst