• Tom Araya

MIna bröst

Flisan84 skrev 2012-12-21 13:15:20 följande:
    Hur "grov" får en bild vara för att kunna få läggas upp?
    Det beror på vad du menar med "grov"? Det finns nog ingen storleksgräns på fotograferat objekt.

I denna tråd är det ju dessutom bara bröst så jag har svårt att se hur du ska få in andra begrepp på "grovt" i avseendet grövre än ett par nakna bröst.

Du kan ju alltid prova dig fram, det värsta som kan hända (så länge du inte begår brott mot lag) är att bilderna plockas bort.
  • Tom Araya
    Flisan84 skrev 2012-12-21 13:20:41 följande:

Tänkte så jag inte få massa påhopp...
    Men den är ju ändå rätt påklädd bilden *L*
    Ska tänka på det, fast kanske inte hör hemma här.
    Det skulle då vara om du visar könsdelar i samma bild.
  • Tom Araya
    Thotis90 skrev 2012-12-31 13:04:43 följande:
    Haha! Det som oroar mig mest är inte det  här med bh, utan det är att jag måste göra mig av med i princip allt i garderoben och köpa nytt... Det kommer att kosta en del. Jag antar att jag måste ha en eller två storlekar större på kläder om jag gör en förstoring.
    Äsch...finns det något som är läckrare än överdelar som sitter tajt över brösten?
  • Tom Araya
    Thotis90 skrev 2012-12-31 14:04:50 följande:
    Jag ser bara fördelar med en bröstförstoring, både utseendemässigt och för min självkänsla. Han håller dock inte med. Jag kommer att göra som jag vill i slutändan, för jag tycker inte att jag skall behöva stå ut med en kropp som jag känner mig obekväm och äcklig i bara för att han tycker att den är fin. 
    Du gör naturligtvis som du vill men jag tycker en fast och välformad B-kupa absolut hade dugit, varit snyggt, attraktivt och kvinnligt nog till en inte för stor kropp.
  • Tom Araya
    Thotis90 skrev 2012-12-31 14:18:00 följande:
    Jag är 1.65 m och väger 58kg. Bilden nedan är tagen i oktober.

Då är du inte stor i kroppen till dina små bröst i alla fall. Jag förstår din kille. Jag hade inte heller uppmuntrat till att sätta kniven i en sådan fin kropp.
  • Tom Araya
    peridoten skrev 2013-01-06 01:51:20 följande:
    Som några av er redan vet, så görs mina bröst sig bäst på rygg....
    Och ser väl ut som den teckningen högre upp i stående läge :/

Mmmm...härligt! Solig
  • Tom Araya
    The1Lane skrev 2013-01-06 14:01:34 följande:
    har haft 3-4 bilder här förut , under mitt anonýma nick :) , men har de tagit bort alla?? :( jaja
    Det är tydligen meningen att tråden ska vara tom på bilder.
  • Tom Araya
    PassionForever skrev 2013-01-06 16:06:14 följande:

Du får se dig som lyckligt lottad ändå,brösten åker inte ner emot armhålan när du ligger iaf
    Har du såpass stora? Flört
  • Tom Araya
    PassionForever skrev 2012-11-11 13:11:51 följande:

Jag är inte 20 år längre,mina bröst har mognat med åren,så de känns ganska ok Flört  

PassionForever skrev 2012-12-14 19:23:58 följande:
    Trivs förträffligt med mina,trots att de inte längre är 20 år gamla
    Får man se? Flört

• Tom Araya
    PassionForever skrev 2013-01-06 22:50:05 följande:

Frågan är om jag ska kalla dem stora eller långa?
    Äsch, var inte så självkritisk. Flört
Svar på tråden MIna bröst