• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Smecker
    telgebo skrev 2013-02-14 09:25:20 följande:
    Jag har den storleken enligt expertis på POF som kan det har med mått. Jag kan lägga ut bildbevis om du nu ska misstro mig

Enligt expertis på ett forum? Intressant. Ja gör det, det finns mycket expertis på FL med, aldrig fel med ett second opinion.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

Bombshell enligt Lindex:

En upplyftande push-up som gör bysten två storlekar större och trollar fram en makalös klyfta. Skapad för att ge dig en kurvig silhuett, samtidigt som den lätta vadderingen förblir en hemlighet för omvärlden.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (yy)
    Smecker skrev 2013-02-14 09:38:19 följande:
    Bombshell enligt Lindex:

En upplyftande push-up som gör bysten två storlekar större och trollar fram en makalös klyfta. Skapad för att ge dig en kurvig silhuett, samtidigt som den lätta vadderingen förblir en hemlighet för omvärlden.
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-14 09:25:20 följande:
    Jag har den storleken enligt expertis på POF som kan det har med mått. Jag kan lägga ut bildbevis om du nu ska misstro mig
    Om du syftar på mig så har jag inte sagt att jag misstror dig utan undrar om de som sa detta till dig antingen har helt åt helvete mått eller helt enkelt sa fel,

jag har 75 c men kan även ha 85 b och 70 d (även om de inte är hundra 100% rätt) så lite kan man ju hoppa fram och tillbaka men från 80 b till E är ett bra hopp därav min fråga
  • telgebo

Jaha då har jag vart och mätt bysten och ja jag har 75 E i BH storlek, fanns inte på Lindex men kunde gå ner i en storlek så kolla själv vad jag köpte

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Här är mina bröst och ja bara mina. Inte opade utan naturliga men dom ska göras större.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Putt B
    Morriss skrev 2013-02-14 19:56:41 följande:
    Lite boobs :)

Bra tuttar där... får mig att längta efter någon... "special"...