• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Morriss
    Anonym (Tutt älskare) skrev 2013-02-14 20:14:38 följande:
    jisses så vackert!
    Tack tack! Solig
    Putt B skrev 2013-02-14 20:31:39 följande:

Bra tuttar där... får mig att längta efter någon... "special"...

haha är det så!
  • telgebo

Mina boobs
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-14 21:55:44 följande:

Mina boobs
    Du har vacker kropp och vackra naturliga bröst som inte alls behöver göras större you have plenty of the good stuff som man brukar säga :)

Ta inte illa upp men du väljer fel sorts BH för din storlek, med rätt bh skulle du lätt kunna få både större och mindre bröst beroende på det du vill, de där BH:na som du har på bilden längst upp passar i princip endast tjejer med väldigt små bröst eftersom de har ganska dålig bärande effekt och eftersom de av någon anledning alltid ser ut att vara för små för brösten, brösten väller liksom fram trots att storleken egentligen är den man brukar ha
  • telgebo

Hunter tack för att dina komplimanger, men smal nja kan alltid gå ner 5-6 kg till och brösten ska definitivt bli fasta.

Vill du veta att BH:n på den översta bilden är samma BH fast i annan färg på den nedersta bilden. Fast den översta är i fel storlek då jag tvivlade att jag hade 70 E då, jag har på den nedersta BH i storlek 75 C och det är samma som 75 E efter att jag nu fått lära mig hur det funkar.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-15 01:43:10 följande:
    Hunter tack för att dina komplimanger, men smal nja kan alltid gå ner 5-6 kg till och brösten ska definitivt bli fasta.

Vill du veta att BH:n på den översta bilden är samma BH fast i annan färg på den nedersta bilden. Fast den översta är i fel storlek då jag tvivlade att jag hade 70 E då, jag har på den nedersta BH i storlek 75 C och det är samma som 75 E efter att jag nu fått lära mig hur det funkar.
    Du är framåtböjd på andra bilden så jag såg ej att de va samma sorts bh, hur menar du att 75c är samma som 75 e?
  • Anonym

Morriss, du är en generös människa, tack för den bilden!

• Anonym (Tutt älskare)

[quote=68833141][quote-nick]Anonym skrev 2013-02-17 00:01:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Herre gud så vakert!

• stief84

[quote=68833141][quote-nick]Anonym skrev 2013-02-17 00:01:46 följande:[/quote-nick][/quote] Gulp.