• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anastasia
    justnextdoor skrev 2013-03-23 12:17:19 följande:
    ......och väntar otåligt på...... dig?
    haha jag vågar inte! :D  Tänk om någon familjemedlem skulle hitta mig här och sedan se dem? :D  
  • lollat
    justnextdoor skrev 2013-03-23 12:07:23 följande:
    Japp ;) här hittar du oss! Vi som inte väntar barn eller diskuterar graviditeten och sånt ;) vi liksom hänger i baren på Hooters kan man säga ;)
    HAHAHAH!
  • justnextdoor

Ana... Familjemedlem? Har de så bra koll på dina behag att de kan peka ut dem? Sen är de isåfall inte bara männen på familjeliv som hänger här utan din familj "såg dina bröst i tråden" ....."jaha? Vad gjorde du där?"

• Anastasia
    justnextdoor skrev 2013-03-23 12:45:04 följande:
    Ana... Familjemedlem? Har de så bra koll på dina behag att de kan peka ut dem? Sen är de isåfall inte bara männen på familjeliv som hänger här utan din familj "såg dina bröst i tråden" ....."jaha? Vad gjorde du där?"
    haha, men det skulle vara pinsamt om någon som jag känner såg bilderna.  Det är inga närbilder, utan det är mer en kroppsbild där jag har kläder på mig men står frammåtlutad med urrigning.  Sedan kan man även se i bakgrunden, typ möbler och så.  Så man kan ju se att det är här hos mig, som bilden tagits. :P  

Det vore inget roligt om någon vän, familjemedlem eller släkting såg de här bilderna :D 
  • justnextdoor

Okej du får skicka den till mig så kan jag beskriva dem för grabbarna i baren här

• Anonym (Amy)

Tack va ni är söta grabbar, blir ju lite generad faktisktDrömmer

Eftersom ni gilla det ni såg kan det mycket möjligt dyka upp fler bilder till er... Flört

• The Riddler
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 13:51:03 följande:

Eftersom ni gilla det ni såg kan det mycket möjligt dyka upp fler bilder till er... Flört
    Men ja snälla. Vi väntar
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 11:09:47 följande:
    åh jag vill också dela med mig.. 

bilderna blev lite stora men det gör kanske inget Kyss

varsågoda!
    /Amy
    Jag gillar bild nr 2:)
  • Varjokulkija
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 13:51:03 följande:

Ja tack
    What happens on the Internet, stays on the Internet.