• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:27:29 följande:
    en sambo finns, han var ingen bröstälskare när vi träffades, han föll för rumpan.. kan säga att nu är han både rump och tuttälskareFlört
    Kul för honom. Han är säkert en riktig hunk. Men du Amy nu var det ett tag sen du la upp tuttbilder, börjar det inte bli dags snart;)
  • Anonym (Amy)
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-24 08:31:47 följande:
    Kul för honom. Han är säkert en riktig hunk. Men du Amy nu var det ett tag sen du la upp tuttbilder, börjar det inte bli dags snart;)
    kan ju inte springa och ta kort på brösten hela dagarna haha, även om det är kul. bjuder på en oskyldig urringning sen ska jag iväg så det blir nog inga fler bilder idag grabbar.. men återkommer säkert en annan dag då man har lite att göra Drömmer

• Anonym
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 15:01:15 följande:
    Tack:) 
    det har nog inte hänt någon gång att någon har klagat, men om någon inte skulle gilla dem så är det inte mitt problem... huvudsaken är ju faktiskt att jag trivs och att jag är nöjd Kyss

sen måste jag ju erkänna att det ger ju en liten kick att visa upp dem för er, hihi.. det är första gången jag visar upp dem för allmän beskådan förutom på stranden. Tur man kan vara anonym Drömmer
    aaaaahhhh! Jag tror jag vet vem du är!!! hahaha....
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:36:54 följande:
    kan ju inte springa och ta kort på brösten hela dagarna haha, även om det är kul. bjuder på en oskyldig urringning sen ska jag iväg så det blir nog inga fler bilder idag grabbar.. men återkommer säkert en annan dag då man har lite att göra Drömmer

Ah vad fina. Man skulle så gärna vilja stoppa handen i urringningen:) Får väl fantisera om att jag gör det. Nu klarar jag mig ett tag iaf:)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:36:54 följande:

Dom är väldigt fina Amy men som sagt nån gång skulle vi vilja se brösten helt näck:)
  • justnextdoor

[quote=69280659][quote-nick]Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:36:54 följande:[/quote-nick]

Anonym (Kille) skrev 2013-03-24 08:31:47 följande:
    kan ju inte springa och ta kort på brösten hela dagarna haha, även om det är kul. bjuder på en oskyldig urringning sen ska jag iväg så det blir nog inga fler bilder idag grabbar.. men återkommer säkert en annan dag då man har lite att göra  [/ Godmorgon vilken härlig start på dagen finns det något bättre? Wow nu blev jag söndagssugen!!
  • Anonym (Amy)
    Anonym skrev 2013-03-24 08:37:21 följande:
    aaaaahhhh! Jag tror jag vet vem du är!!! hahaha....
    Låt höra, vem tror du jag är?
  • Anonym (Amy)
    justnextdoor skrev 2013-03-24 09:07:38 följande:
    / Godmorgon vilken härlig start på dagen finns det något bättre? Wow nu blev jag söndagssugen!!
    God morgon Glad
  • Anastasia
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:23:36 följande:
    har en kvinnlig erfarenhet i ryggsäcken, det va mysigt! :)
    Du är helt bedårande.  Tänkte på dig inatt..:)  Häääärliga kvinna!

Killar, Amy är min. Hjärta