• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Varjokulkija
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 15:01:15 följande:
    Tack:) 
    det har nog inte hänt någon gång att någon har klagat, men om någon inte skulle gilla dem så är det inte mitt problem... huvudsaken är ju faktiskt att jag trivs och att jag är nöjd Kyss

sen måste jag ju erkänna att det ger ju en liten kick att visa upp dem för er, hihi.. det är första gången jag visar upp dem för allmän beskådan förutom på stranden. Tur man kan vara anonym Drömmer
    Allvarligt talat så är de det snyggaste par jag sett på den här tråden så visningarna gillas skarpt =)
    What happens on the Internet, stays on the Internet.
  • Anastasia

Skulle inte säga nej till en kvinna som Amy alltså.   Och då är jag själv kvinna och bisexuell. :) 

• justnextdoor

Å helvete!!! Amy!! Förlåt att jag svär! Ska försöka samla ihop mig igen!

• The Riddler
    Anastasia skrev 2013-03-23 16:54:00 följande:
    Skulle inte säga nej till en kvinna som Amy alltså.   Och då är jag själv kvinna och bisexuell. :) 
    Jag förstår det. Vissa saker kan man bara inte motstå..
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Priapus
    Anonym (Amy) skrev 2013-03-23 14:27:48 följande:

Vill du gifta dig med mig?Hjärta
  • The Riddler

Grabbar, tänk er då den lyckliga saten som är gift/sambo/ihop med henne. Damn....!

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (Amy)
    Anastasia skrev 2013-03-23 16:54:00 följande:
    har en kvinnlig erfarenhet i ryggsäcken, det va mysigt! :)
  • Anonym (Amy)
    Priapus skrev 2013-03-23 22:45:37 följande:
    Vill du gifta dig med mig?Hjärta
    Solig
  • Anonym (Amy)
    The Riddler skrev 2013-03-23 23:41:13 följande:
    Grabbar, tänk er då den lyckliga saten som är gift/sambo/ihop med henne. Damn....!
    en sambo finns, han var ingen bröstälskare när vi träffades, han föll för rumpan.. kan säga att nu är han både rump och tuttälskareFlört
  • Anonym (Amy)

ni ger mig så mycket fina kommentarer, har aldrig tyckt att dem är särskilt speciella.. det är ju bara bröst. men tack ska ni ha, ni höjer min självkänsla en aning. Glad