• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • étranger
    telgebo skrev 2013-04-23 22:18:18 följande:

Ok så jag har hängbröst, intressant.

Här har jag inte ens en BH på mig
    Inget fel med hängbröst, tvärtom kan vara nog så upphetsande.
  • étranger
    Anonym (c kupan) skrev 2013-04-23 22:53:07 följande:

Tycker kanske inte alla bröst är vackra personligen, men alla bröst har något som någon tycker är vackert tycker man inte behöver kommentera här om dom inte faller en i smaken. Det kan ju faktiskt såra.

Jag tycker alla bröst är vackra, men det beror mycket på vem dom sitter med. En kvinna med underbar personlighet men kanske rent bildmässigt inte så vackra bröst, blir vackra pga av henne. Likaså kan ett par riktigt stora vackra bröst bli ointressanta pga den dom sitter på.
  • Anonym (c kupan)
    étranger skrev 2013-04-24 07:11:53 följande:
    Jag tycker alla bröst är vackra, men det beror mycket på vem dom sitter med. En kvinna med underbar personlighet men kanske rent bildmässigt inte så vackra bröst, blir vackra pga av henne. Likaså kan ett par riktigt stora vackra bröst bli ointressanta pga den dom sitter på.

Jo den köper jag
  • étranger
    Anonym (c kupan) skrev 2013-04-24 07:25:47 följande:

Jo den köper jag

Skrattande
  • Anonym (c kupan)

[quote=69652810][quote-nick]étranger skrev 2013-04-24 07:26:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Fast eftersom jag inte förälskar mig i tjejer utan endast tänder på tjejer så är det mer utseende o utstrålning men också kåtheten som attraherar. Tänder även enormt på att se någon annan tända på tjejen i fråga. Se en man avguda suga o smeka hennes stora bröst, få vara med men det är bara fantasier. Jag har hånglat med tjejer men nu är jag upptagen

• puttex
    telgebo skrev 2013-04-23 22:18:18 följande:

Ok så jag har hängbröst, intressant.

Här har jag inte ens en BH på mig
    snyggt....gillas
  • étranger
    Anonym (c kupan) skrev 2013-04-24 10:28:22 följande:
    [quote=69652810][quote-nick]étranger skrev 2013-04-24 07:26:24 följande:[/quote-nick][/quote]
    Fast eftersom jag inte förälskar mig i tjejer utan endast tänder på tjejer så är det mer utseende o utstrålning men också kåtheten som attraherar. Tänder även enormt på att se någon annan tända på tjejen i fråga. Se en man avguda suga o smeka hennes stora bröst, få vara med men det är bara fantasier. Jag har hånglat med tjejer men nu är jag upptagen

Då skulle du gilla se mig och ett par riktigt stora tunga bröst... ;)
  • Anonym (c kupan)
    étranger skrev 2013-04-24 13:09:44 följande:
    Då skulle du gilla se mig och ett par riktigt stora tunga bröst... ;)

Tja kruxet är att jag bara attraheras.av min man ingen annan man än min.... Och jag är alldeles för svartsjuk för att se honom med en annan tjej i verkligheten. Så jag brukar i smyg fantisera om min man med två andra kvinnor :-P min man är även för svartsjuk för att se mig med en annan tjej
  • étranger
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-24 13:58:54 följande:

Ser inte så naturligt ut.... har du operarat dom eller eller det pushup?