• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Stefan B
    telgebo skrev 2013-04-23 15:57:04 följande:

Vaddå ägglossning?

Jag har inte direkt hängbröst nej och bilden är min egen och inte snodd. Det är mina egna bröst på bilden.

Här har jag på mig en BH i 75 D som jag sedan köpte
    tycker de ser stora och härliga ut :)
  • Anonym (c kupan)

Jag råkar titta här regelbundet för även om jag är hetro så tänder jag sexuellt på tjejer o fantiserar mycket om just bröst. Men nu tycker jag denna tråden har börjat ändra karaktär o några som svarar är inte så snälla ( iaf inte om dom inte är runda fasta o sitter på en 25 åring typ) så känns det lite. Kvinnor,tjejer själv gillar jag tjejer som har ganska stora,fylliga med aningen häng. Kanske för att jag sitter här med mina små c tuttar

• Stefan B
    Anonym (c kupan) skrev 2013-04-23 21:57:18 följande:
    Jag råkar titta här regelbundet för även om jag är hetro så tänder jag sexuellt på tjejer o fantiserar mycket om just bröst. Men nu tycker jag denna tråden har börjat ändra karaktär o några som svarar är inte så snälla ( iaf inte om dom inte är runda fasta o sitter på en 25 åring typ) så känns det lite. Kvinnor,tjejer själv gillar jag tjejer som har ganska stora,fylliga med aningen häng. Kanske för att jag sitter här med mina små c tuttar
    Jag håller med dig
  • Feltryck01

Fan vad alla ska vara taskiga mot Telge jämt och ständigt. Fan låt henne ha sina tuttar, tror inte de med åsikter om dem har sett dem irl, eller? Det är väl nog bara hon här som har gjort det?

ZZZZZZZZZZZZ

Så jävla less på att en blir hackkyckling vart den än går.

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Anonym (c kupan)
    Stefan B skrev 2013-04-23 22:01:56 följande:
    Jag håller med dig

• étranger
    Anonym (c kupan) skrev 2013-04-23 21:57:18 följande:

Det handlar nog mer om stilen på den brösten sitter på inte själva brösten i sig. Alla bröst är vackra.
  • telgebo

Ok så jag har hängbröst, intressant.

Här har jag inte ens en BH på mig
  • Stefan B
    telgebo skrev 2013-04-23 22:18:18 följande:

Ok så jag har hängbröst, intressant.

Här har jag inte ens en BH på mig
    De där är det inget fel på. Skulle gärna vilja vara närmare :)
  • Anonym (c kupan)
    Stefan B skrev 2013-04-23 22:12:28 följande:
    ..och c-kupa är ju inte fel det heller :)

Jag är jätte nöjd så sätt. Dom är lagom fasta o lagom att ta i för att vara 33 år och mamma. Kanske tack vare att jag bara har 70 C o tränar.. ( tränar iaf lite ) Men på andra tänder jag på en annan typ av bröst. Typ D eller E kupa. Både fasta eller med lite häng, bara dom är större än mina :-P stackars dom strikt hetro som lagt ut sina tuttar här för här har det allt skänkts en o annan flyktig tanke om vad jag skulle vilja göra med dom. Men så ligger dom öppet på nätet också så jag antar att det är priset man får ta